بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲
ساعت پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به شفاف‌سازی که گره‌ها رو کور کرد تا 6 میلیارد دلاری پتروشیمی‌ها به نیما آمد.
کد خبر : ۱۸۶۱۱۲
شفاف‌سازی که گره‌ها را کور کرد/ رییسی که به نعل و میخ می‌کوبد
به گزارش بورس‌ نیوز، شنیده می‌شود قالیباف‌اصل و هامونی در دورنهایی شایعات برای تصاحب صندلی چرمی ساختمان ملاصدرا قرار گرفته‌اند و این دو نفر در صدر آخرین حرف‌های درگوشی قرار دارند.

شهرک‌غرب کماکان خبرساز است

درحالی که با تن‌نازی‌های شگرف مدیری سعی در کی‌بود‌کی‌بود من نبودم دارد، خبری جالبی رسیده که اگر واقعیت داشته باشد گویا بُمبی در قانون اصل44 گذاشته‌اند؛ نشنیده بگیرید "ابطال تمام واگذاری‌های چند سال قبل" وای که اگه این شایعه رنگ واقعیت را بگیرد نقش دستگاه قضا چه مقدار می‌تواند در این عرصه پُررنگ باشد.

فعلا مدیران یکی به نعل و یکی به میخ می‌زنند و آدرسی اشتباه را به مدعی‌العموم می‌دهند اما حساب خواهرزاده و فک‌فامیل بازی مانند لالایی نخ‌نمایی شده که دیگر کودکی را به خواب نمی‌برد.

این راهم از راه‌پله‌های سخنگو نشنیده بگیریم که شورای عالی اصل44 نیز وقفه‌ای بر این موضوعات می‌اندازد چراکه پای دولتی‌ها هم گیر است زیرا زمانی که فامیل آقای وزیر از معوقات آقای خاص را در سال‌های دور چشم‌پوشی کرده و نمی‌بیند تا وزیر بخاطر طایفه‌بازی رای کسب کند؛ البته ابهام دشت مغان و تاریخ انتقال دارایی و گزارش‌های حسابرسی شده آن نیز شاید یکی از کلید‌های حل این معما باشد.

شفاف‌سازی که گره‌ها رو کور کرد

فسخ معامله مورخ 31‏/06‏/1394 و استراداد سهام واگذارشده شرکت مولد نیروگاهی تجارت فارس از زیرمجموعه‌های بانک‌تجارت حسابی داغ بود چراکه حکم بر محکومیت تضامنی خواندگان ( شرکت‌های فروآلیاژ گنو و ... ) به استرداد 8،429،081،429 تعداد سهم مورد معامله و پرداخت مبلغ 1،500 میلیارد ریال بابت خسارت عدم ایفای تعهدات قراردادی و پرداخت سایر هزینه ها از جمله خسارات دادرسی و ... صادر گردیده است.

جالب آنجاست که اگر واگذاری‌ها ایرادی نداشته چرا تضمینی با حساب‌وکتاب گرفته نشده و ملک به‌عنوان وجه‌المعامله پای میز کار می‌آید البته ناگفته نماند که پای یکی از آقایان در قضیه آلومینیوم المهدی نیز اینجا در کار است؛ خلاصه داستان نیروگاه و برق از آنجایی نشات گرفته که کارخانه‌ای نیاز به برق داشت و نیروگاهی برای واگذاری وجود داشت، البته ما هم ماجرای تهاتر شمش و رسوب آلومینیوم را نمی‌فهمیم، اندازه شنیده‌ها فقط عرض کردیم.

 6 میلیارد دلاری که از پتروشیمی‌ها به نیما آمد

نماینده‌ای از دیار بهارستان‌نشینان امروز ابراز کرد که نباید اطلاعات دخل و خرج کشور به دست توطئه‌کنندگان برسد اما به دلیل وجود این سامانه اطلاعات محرمانه‌ای به دست کشورهای غربی رسید اما آمار ارائه شده در خصوص ورود ارز توسط پتروشیمی‌ها از سامانه نیما مورد تایید است.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر