بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت:

صدور 254 فقره پروانه بهره‌برداری در استان مرکزی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: طی9ماهه سال­ جاری در بخش صنعت245فقره پروانه بهره‌برداری صادر شده است.
کد خبر : ۱۸۶۳۰۶

به گزارش بورس نیوز، محمدرضا حاجی‌پور، اظهار کرد: طی9ماهه سال­ جاری در بخش صنعت245فقره پروانه بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری 13.3 هزار میلیارد ریال و اشتغال3501 نفر صادر شده که به ترتیب 30، 70 و 21 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

وی همچنین افزود: طی9 ماهه سال جاری تعداد534فقره جواز تأسیس با پیش‌‌بینی سرمایه‌گذاری حدود 53 هزار میلیارد ریال و پیش ‌بینی اشتغال بیش از15 هزار نفر صادر شده ‌است که نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب 9.4،22 و 5.3 درصد رشد نشان می‌دهد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در درخصوص طرح‌های دردست اجرا دراستان مرکزی نیز گفت: تعداد 850 طرح با سرمایه‌گذاری 84200میلیارد ریال و اشتغال37188 نفر در دست اجرا می‌باشد.

حاجی‌پور مهمترین اقدامات این سازمان در 9 ماهه سال جاری برشمرده و گفت: رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان در کار گروههای اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل، پیگیری جهت پرداخت حقوق معوق کارکنان کارخانجات، برگزاری نشست‌های کارشناسی در شهرستان‌های مختلف جهت رفع موانع تولید واحدهای تولیدی، پیگیری جهت وصول حقوق دولتی معادن، راه‌اندازی واحد‌های راکد استان، نظارت بر توزیع اقلام پرمصرف خانوارهای استان، تهیه و تامین و توزیع لاستیک سنگین و سبک، توجه ویژه به شرکت دانش‌بنیان، تجلیل از صادرکنندگان نمونه ملی و استانی، اهدای تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به شرکت‌های منتخب و برتر و ..... از مهمتزین اقدامات این سازمان در 9 ماهه سال جاری بوده است .


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت:

قابل قبول نبودن عمکرد دولت در قیمت لاستیک

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت:

ارائه تسهیلات توسط دولت، زمینه توسعه صنایع

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت:

فعال‌سازی معادن کوچک و تکمیل زنجیره ارزش فولاد

ارسال نظر