بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
با رشد چشمگیر در هر سه ابزار اصلی پذیرش؛

«سپ» رو به رشدترین PSP کشور در آذرماه شد

شرکت پرداخت الکترونیک سامان با رشد چشمگیر در هر سه ابزار اصلی پذیرش (کارت‌خوان، درگاه اینترنتی و ابزار موبایلی) بیشترین رشد در تراکنش‌های موبایلی و اینترنتی را از آن خود کرد.
کد خبر : ۱۸۶۴۶۴
به گزارش بورس نیوز، این شرکت با کسب ۱۷.۹۷ درصد سهم بازار از نظر تعداد تراکنش‎ و ۱۴.۷۱ درصد از مبلغ آن‌ها در هر دو شاخص بین ۱۲ شرکت PSP کشور، جایگاه دوم را به خود اختصاص داد.

بر پایه این گزارش، سپ توانسته است در آذرماه سال جاری در تمام شاخص‌ها رشد چشمگیری را تجربه کند. بر این اساس، بیشترین رشد در تعداد تراکنش‌های موبایلی به رقم ۰.۵۳ درصد متعلق به شرکت پرداخت الکترونیک سامان است؛ همچنین این شرکت با کسب ۳۱.۴۳ درصد از مبلغ تراکنش‌های موبایلی و ۱.۰۶ درصد رشد، بیشترین رشد را نیز در مبلغ تراکنش‌های موبایلی به خود اختصاص داده است. سپ با کسب ۳۶.۳۵ درصد از مبلغ تراکنش‌های درگاه اینترنتی هم، علاوه بر این که همچنان بیشترین سهم را در این شاخص بین شرکت‌های فعال در این حوزه دارد، بیشترین رشد را نیز با رقم ۳.۶۶ درصد از آن خود کرده است. این درحالیست که شرکت‌های فعال در این حوزه با اختلاف در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

بر این اساس پرداخت الکترونیک سامان که از معتبرترین شرکت‌های پرداخت است، میان ۱۲ شرکت‌ فعال در این حوزه، بیشترین رشد را در تمام تراکنش‌ها به نام خود ثبت کرده است.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رئیس هیات مدیره شرکت کارآفرین محور دانا سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

توصیه‌هایی برای کسب بازدهی از بورس، سکه‌های یک روزه بانکی و بورس کشاورزی

عضو هیئت ‌رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

۲۲ میلیارد دلار ارز از کشور خارج شد

هر تراکنش بانکی مشمول اخذ مالیات نمی‌شود

نحوه تعیین درآمد مشمول مالیات در تراکنش‌های بانکی

ارسال نظر