بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
مدیرعامل شرکت گاز اصفهان گفت: این استان با دارا بودن شهرها و روستاهای متعدد یکی از بزرگ‌ترین استان‌های کشور برای گازرسانی است که تلاش می‌کند با ارائه خدمات گوناگون، رفاه و آرامش در میان مشترکان گاز طبیعی توسعه دهد.
کد خبر : ۱۸۶۵۵۳

به گزارش بورس نیوز، مصطفی علوی درباره آمادگی شرکت گاز استان اصفهان برای گازرسانی پایدار در فصل زمستان و آمار گازرسانی اظهارکرد: استان اصفهان با دارا بودن شهرها و روستاهای متعدد یکی از بزرگ‌ترین استان‌های کشور برای گازرسانی است که تلاش می‌کند با ارائه خدمات گوناگون، رفاه و آرامش در میان مشترکان گاز طبیعی توسعه دهد؛ مصرف سالانه گاز اصفهان ۲۱ میلیارد مترمکعب است که با توسعه گازرسانی، این رقم افزایش خواهد یافت.

وی میزان مصرف گاز استان در ۹ ماه امسال را ۱۵ میلیارد مترمکعب اعلام کرد و درباره گستردگی شبکه گاز شهری اظهار کرد: استان اصفهان ۱۰۷ شهر دارد که همه آنها قابلیت گازرسانی دارند. اکنون ۱۰۴ شهر از نعمت گاز برخوردار شده‌اند و سه شهر نیز در دست اقدام هستند، بنابراین ضریب نفوذ گازرسانی شهری ۹۹,۶ درصد است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان تعداد روستاهای این استان را یک هزار و ۶۹۹ روستا اعلام کرد که از این تعداد یک هزار و ۴۴۸ روستا قابلیت گازرسانی دارند. اکنون یک هزار و ۳۴۰ روستا مصرف کننده گاز هستند، همچنین توسعه شبکه گاز برای ۱۰ روستا در دست اقدام است، بنابراین اکنون ضریب نفوذ گازرسانی روستایی ۹۵ درصد است.

علوی با بیان اینکه ۱۱ هزار صنعت در استان اصفهان فعال هستند، تصریح کرد: گازرسانی صنعتی بی‌وقفه ادامه دارد، به گونه‌ای که اکنون ۸ هزار و ۶۰۰ صنعت از گاز طبیعی استفاده می‌کنند و گازرسانی به ۲ هزار و ۴۰۰ صنعت نیز در حال اجراست، همچنین ۹ نیروگاه در این استان فعال هستند که همه آنها از گاز به عنوان خوراک استفاده می‌کنند.

وی اظهار کرد: شرکت گاز استان اصفهان به اصفهانی‌ها اطمینان خاطر می‌دهد که همه تمهیدات لازم برای گذر از زمستان را انجام داده است و فصل سرمای امسال بدون قطع یا افت فشار گاز سپری خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در این باره توضیح داد: استقرار سامانه TMMS به منظور اجرای به‌موقع تعمیرات، اجرای عملیات تعمیرات پیشگیرانه، استقرار سامانه هوشمند نشت‌یابی که برای نخستین بار در کشور اجرا شده است، استقرار نظام GIS با هدف خدمت‌رسانی به مشترکان، استقرار سامانه BSC به منظور پایش شاخص‌های عملکردی و ارزیابی‌های راهبردی و استقرار سامانه CRM در دفاتر پیشخوان دولت به منظور ارائه خدمات مطلوب از جمله اقدام‌های شرکت گاز اصفهان برای حفظ سلامت شبکه تغذیه و توزیع گاز طبیعی هستند.

علوی طول شبکه انتقال گاز استان را ۱۱ هزار کیلومتر و طول شبکه تغذیه و توزیع گاز استان را ۲۶ هزار کیلومتر عنوان کرد و گفت: برای رساندن گاز به دیگر شهرها و روستاها، ۲ هزار و ۴۰۰ کیلومتر شبکه گاز جدید نیز احداث می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از برنامه‌ریزی برای افتتاح گازرسانی به دو شهر انارک و جندق در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: با رسیدن گاز به انارک ۶۹۶ خانوار و با رسیدن گاز به جندق یک هزار و ۴۷۷ خانوار گازدار می‌شوند.

وی افزود: دو ساختمان پست امداد با هزینه ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان افتتاح می‌شوند، همچنین عملیات احداث یک ساختمان پست امداد با هزینه ۲ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

علوی درباره گازرسانی صنعتی اظهار کرد: تعدادی طرح صنعتی شامل گازرسانی به شهرک‌های صنعتی، راه‌اندازی ایستگاه‌های تقلیل فشار، اجرای شبکه‌گذاری برای مرغداری‌ها و گلخانه‌ها با هزینه ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی:

نگرانی در تامین سوخت مناطق سیل زده نیست

رئیس کمیسیون ویزه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی گفت:

کار کارشناسی ساختار جدید سهام عدالت

ارسال نظر