بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت:

فعالیت اصلی، تمرکز بر عملیات حفاری و خدمات جانبی

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: فعالیت اصلی ما بر عملیات حفاری و خدمات جانبی صنعت حفاری تمرکز دارد و همه بخش‎های شرکت باید در خدمت عملیات باشند، زیرا ایجاد انگیزه و رضایتمندی در مجموعه کارکنان عملیاتی سبب بازدهی بیشتر می‎شود.
کد خبر : ۱۸۶۵۷۳

به گزارش بورس نیوز، سیدعبدالله موسوی در آیین قدردانی از رئیس دستگاه حفاری ۳۶ فتح گفت: کاهش فاصله فیزیکی میان کارکنان صف و مدیران و مسئولان ستادی و اجرایی سبب ایجاد انگیزه بیشتر و افزایش بازدهی کار میشود.

وی افزود: فعالیت اصلی ما بر عملیات حفاری و خدمات جانبی صنعت حفاری تمرکز دارد و همه بخشهای شرکت باید در خدمت عملیات باشند، زیرا ایجاد انگیزه و رضایتمندی در مجموعه کارکنان عملیاتی سبب بازدهی بیشتر میشود.

موسوی اظهار کرد: برنامه بازدید از دستگاههای حفاری را بدون هماهنگی پیشین و به‌طور سرزده در دستور کار خود دارد تا از نزدیک در جریان وضع عملیاتی و دیدگاه‌های کارکنان قرار گیرد و ضمن شناسایی و تشویق دستگاههای نمونه، از مشارکت کارکنان و تجارب آنان استفاده شود.

وی افزود: بدون شک بالندگی این صنعت نتیجه همدلی و همگرایی کارکنان است و ثمره این تلاشها روند رو به رشد حرکت و توسعه این سازمان را به همراه دارد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، حفظ، نگهداشت و چیدمان دستگاه حفاری، نظم و انضباط، به‌کارگیری ضوابط و استانداردهای ایمنی، رعایت بهداشت و حفظ محیط زیست (اچاسیی) و خدمات مناسب اردوگاهی برای رفاه کارکنان را از جمله معیارهای مورد توجه در این بازدیدها عنوان کرد.

موسوی کار روی دستگاه حفاری را با توجه به شرایط محیطی، دوری از خانواده، استرس بالا و حساسیت شغلی، دشوار ارزیابی و اظهار کرد: بازدید مدیران و مسئولان از مناطق عملیاتی و گذراندن ساعاتی با همکاران باید نهادینه شود، زیرا آثار مثبت آن از زوایای همافزایی، همفکری، دلگرمی و انگیزشی، تبادل تجربیات و درک متقابل بسیار با اهمیت است.


به گزارش بورس نیوز، سیدعبدالله موسوی در آیین قدردانی از رئیس دستگاه حفاری ۳۶ فتح گفت: کاهش فاصله فیزیکی میان کارکنان صف و مدیران و مسئولان ستادی و اجرایی سبب ایجاد انگیزه بیشتر و افزایش بازدهی کار میشود.

وی افزود: فعالیت اصلی ما بر عملیات حفاری و خدمات جانبی صنعت حفاری تمرکز دارد و همه بخشهای شرکت باید در خدمت عملیات باشند، زیرا ایجاد انگیزه و رضایتمندی در مجموعه کارکنان عملیاتی سبب بازدهی بیشتر میشود.

موسوی اظهار کرد: برنامه بازدید از دستگاههای حفاری را بدون هماهنگی پیشین و به‌طور سرزده در دستور کار خود دارد تا از نزدیک در جریان وضع عملیاتی و دیدگاه‌های کارکنان قرار گیرد و ضمن شناسایی و تشویق دستگاههای نمونه، از مشارکت کارکنان و تجارب آنان استفاده شود.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، حفظ، نگهداشت و چیدمان دستگاه حفاری، نظم و انضباط، به‌کارگیری ضوابط و استانداردهای ایمنی، رعایت بهداشت و حفظ محیط زیست (اچاسیی) و خدمات مناسب اردوگاهی برای رفاه کارکنان را از جمله معیارهای مورد توجه در این بازدیدها عنوان کرد.

موسوی کار روی دستگاه حفاری را با توجه به شرایط محیطی، دوری از خانواده، استرس بالا و حساسیت شغلی، دشوار ارزیابی و اظهار کرد: بازدید مدیران و مسئولان از مناطق عملیاتی و گذراندن ساعاتی با همکاران باید نهادینه شود، زیرا آثار مثبت آن از زوایای همافزایی، همفکری، دلگرمی و انگیزشی، تبادل تجربیات و درک متقابل بسیار با اهمیت است.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران مطرح کرد:

صنعت حفاری یکی از ارکان مهم زنجیره تولید نفت و گاز

در پی استفاده از توانمندی های داخلی؛

خودکفایی و خوداتکایی صنعت نفت

ارسال نظر