بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
بانک ایران – ونزوئلا مدیر جدید خود را شناخت:‏

‏«مستشار» سرپرست بانک مشترک ایران و ونزوئلا

سعید مستشار مدیرعامل سابق شرکت راهبران اقتصادی آرمان به‌عنوان سرپرست جدید و عضو هیات مدیره بانک مشترک ایران و ونزوئلا انتخاب ‏شد.‏
کد خبر : ۱۸۷۰۳۹

‏«مستشار» سرپرست بانک مشترک ایران و ونزوئلا

به گزارش بورس نیوز، سعید مستشار که تا قبل از این به عنوان مدیر شرکت راهبران اقتصادی آرمان شناخته می شد به عنوان سرپرست بانک مشترک ایران – ونزوئلا انتخاب شده و به جای وی حسین کیانی زاده به عنوان شرکت راهبران اقتصادی آرمان معرفی شده است.

بر اساس این گزارش، بانک مشترک ایران و ونزوئلا اولین بانک در نظام بانکی کشور به شمار می‌آید که بعد از پیروزی انقلاب با سرمایه‌گذاری مشترک دو کشور ایران و جمهوری بولیواری ونزوئلا با رویکرد توسعه همکاری های اقتصادی دو کشور در سال 2010 میلادی تاسیس شد. اگر چه سیاست های ارزی ونزوئلا مشکلاتی در ایفای نقش فعال بانک در زمینه ارائه خدمات ارزی به بخش خصوصی ایرانی فعال در حوزه تولید، تجارت و بازرگانی ونزوئلا بوجود آورده اما؛ عزم و اراده مسئولین بلند مرتبه دو کشور مبنی بر حفظ و ارتقاء روابط اقتصادی باعث گردید موافقتنامه‌های منعقده میان دولتین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری بولیواری ونزوئلا در ارتباط با تأسیس "بانک مشترک ایران و ونزوئلا"، عینیت و فعلیت یافته و به منصه‌ ظهور بنشیند.

بانک مشترک ایران و ونزوئلا طی سنوات محدود فعالیت خود و علی رغم انواع محدودیت ها توانسته است خدمات ارزی و ریالی قابل توجهی به متقاضیان ارائه نموده و نسبت‌های سوددهی مناسبی را تحصیل و ارائه نماید. هم اکنون پس از گذشت قریب 5 سال از آغاز فعالیت، بانک مشترک ایران و ونزوئلا از آمادگی کامل برای ارائه تمامی خدمات ریالی، ارزی و اعتباری به مراجعین محترم واجد شرایط برخوردار می‌باشد.

گفتنی است 50 درصد از سهام این بانک متعلق به ایران و 50 درصد نیز متعلق به طرف خارجی است و در کل بانک توسعه صادرات ایران معادل دویست میلیون دلار در بانک ایران ونزوئلا سپرده کرده که از قرار معلوم با این پول قرار است اقدام های موثری صورت گیرد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
ژاپن هم واردات نفت از ایران را آغاز کرد؛

پست رییس کل بانک مرکزی در مورد بازار فعلی ارز

اثرات مثبت اجرای عملیات بازار باز:

از افزایش نقد‌شوندگی اوراق تا کاهش نرخ سود بانکی

در جهت تکمیل نیروی انسانی؛

بانک ملی ایران استخدام می‌کند

ارسال نظر
نظرات بینندگان
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴
ونزوئلا دارای ابرتورم میلیون درصدی چه خدمات بانکی میتونه به ما ارائه بده..