بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
مدیرعامل پتروشیمی کارون گفت: پتروشیمی کارون به عنوان نخستین تولیدکننده ایزوسیانات‌ها در خاورمیانه، سهم ۱۰۰ درصدی در تامین TDI (تولوئن دی ایزوسیانات) خاورمیانه دارد.
کد خبر : ۱۸۷۴۸۹

به گزارش بورس نیوز، علیرضا صدیقی‌زاده در آستانه ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی گفت: پتروشیمی کارون به عنوان نخستین تولیدکننده ایزوسیانات‌ها در خاورمیانه، سهم ۱۰۰ درصدی در تامین TDI )تولوئن دی ایزوسیانات) خاورمیانه دارد.

وی با اشاره به اینکه با اولویت تامین نیاز داخل، ۵۰ درصد TDI پتروشیمی کارون صادر می‌شود، افزود: ۱۰۰ درصد نیاز TDI کشورهای همسایه توسط پتروشیمی کارون تامین می‌شود.

مدیرعامل پتروشیمی کارون به سهم ۳۰ درصدی این شرکت برای تامین MDI کشور اشاره و اظهار کرد: امیدواریم براساس برنامه تا سال ۹۹ سهم ۱۰۰ درصدی در تامین این محصول را در کشور کسب کنیم.

صدیقی‌زاده با بیان اینکه ماهیت صنعت پتروشیمی به گونه‌ای است که نمی‌تواند خارج از حوزه‌هایی که بانک مرکزی تعیین می‌کند، حرکت کند، افزود: ارز حاصل از صادرات پتروشیمی کارون با نرخ تعیین شده از سوی بانک مرکزی به سامانه نیما واریز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پتروشیمی کارون زیرمجموعه هلدینگ خلیج فارس است، گفت: این هلدینگ به دنبال تدوین دستورالعمل‌هایی برای یکسان‌سازی و کاهش تفاوت پرداختی حقوق و دستمزد میان قراردادهای مستقیم و پیمانکار است.

به گفته مدیرعامل پتروشیمی کارون، ۱۱۰۰ نفر در پتروشیمی کارون مشغول به کار هستند که ۴۵۰ نفر دارای قرارداد مستقیم و بقیه نیروهای پیمانکار هستند.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عضو کمیسیون بودجه مجلس:

افزایش تحریم نشان قدرت ایران است

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس خبر داد:

بهره‌برداری از طرح جدید صنعت پتروشیمی در اندیمشک

در 9ماهه امسال اتفاق افتاد؛

بیش از 40 میلیون تن تولید صنعت پتروشیمی

ارسال نظر