بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور پیش بینی کرد؛

تخصیص منابع ۶۵ هزار میلیاردی برای کمک به واحدهای تولیدی

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با تاکید بر اینکه دولت تسهیلات ارزان‌قیمت در اختیار واحدهای تولیدی قرار می‌دهد، گفت: در تبصره ۱۸ بودجه سال 98 بالغ بر ۶۵ هزار میلیارد تومان منابع پیش‌بینی شده است
کد خبر : ۱۸۷۵۸۳

به گزارش بورس نیوز، محمدباقر نوبخت با تاکید بر اینکه دولت تسهیلات ارزان‌قیمت در اختیار واحدهای تولیدی قرار می‌دهد، گفت: در تبصره ۱۸ بودجه سال 98 بالغ بر ۶۵ هزار میلیارد تومان منابع پیش‌بینی شده است که می‌توان این منابع را به صورت بلاعوض، وجوه اداره شده و یارانه سود پرداخت در اختیار واحدهای تولیدی قرار داد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، با بیان اینکه تمام پیش بینی‌ها برای اینکه به بنگاه‌های کوچک کمک شود در لایحه بودجه سال ۹۸ دیده شده است، افزود: امیدواریم بتوانیم در سال آینده به صورت عملی از این واحدها حمایت کنیم.

بین وزارت صنعت و بانک مرکزی برای حمایت از بنگاه‌های کوچک و زودبازده هماهنگی کامل وجود دارد

وی با بیان اینکه برای حمایت از بنگاه‌های کوچک و زودبازده بین وزارت صنعت و بانک مرکزی هماهنگی کامل وجود دارد، ادامه داد: بخش صنعت یکی از بخش‌های موجود اقتصاد کشور است و در کنار بخش صنعت، بخش کشاورزی و خدمات نیز وجود دارد که بانک مرکزی باید بتواند تمامی این واحدها سرویس ارائه دهد و منابع مالی آنها را تامین کند.

این عضو کابینه دولت دوازدهم، تصریح کرد: بانک مرکزی تلاش می‌کند از منابع موجود در کشور استفاده کرده و توزیع و تخصیص بهینه داشته باشد.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت:

پرداخت یارانه دوبرابر بودجه عمومی

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت:

سهمیه بندی و اولویت بندی برای منابع محدود

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت:

بازار سرمایه عامل تحرک اقتصادی در کشور

ارسال نظر