بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت رخ داد:

رونمایی از 2 محصول جدید توسط بانک پارسیان

بانک پارسیان در هشتمین همایش و نمایشگاه تخصصی سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت با عنوان انقلاب (بلاک چین) میزبان شرکت کنندگان خواهد بود و به عنوان یکی از حامیان این همایش، در نمایشگاه جانبی به ارایه آخرین دستاوردهای خود در حوزه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت می‌پردازد.
کد خبر : ۱۸۷۶۴۲
به گزارش بورس نیوز، کارشناسان بانک پارسیان در غرفه شماره 19 واقع در طبقه همکف مرکز همایش های برج میلاد توانمندی‌ها و دستاوردهای خود را در معرض دید علاقه‌ مندان قرار می دهند.

شایان ذکر است؛ بانک پارسیان در نمایشگاه امسال، 2 محصول جدید و مهم خود با عنوان "رمز پویا" و "میز هوشمند" در صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک را نیز معرفی می‌کند. مشتریان گرامی می توانند از تاریخ 13 بهمن ماه از محصول نوین بانک پارسیان تحت عنوان " رمز پویا " بهره مند شوند.

هشتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت در روزهای ۹ و۱۰ بهمن ماه ۹۷ در مرکز همایش های برج میلاد، با حضور بانک ها و موسسات مالی و اعتباری و شرکت هایی که در زمینـه ارائه خدمات بانکی فعالیت دارند، در حال برگزاری است. شایان توجه است، برای حضور و بازدید از این نمایشگاه، داشتن کارت ورود به همایش الزامی است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر