بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
تولید دانه بندی و کنسانتره سنگ آهن شرکت های بزرگ طی ۹ ماهه امسال، افزایش یافت.
کد خبر : ۱۸۷۷۲۱
به گزارش بورس نیوز، تولیدکنندگان بزرگ سنگ آهن کشور از ابتدای فروردین تا پایان آذر، ۳۴ میلیون و ۳۰۶ هزار و ۸۷۴ تن کنسانتره سنگ آهن تولید کردند. این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۲۸ میلیون و ۱۵۹ هزار و ۵۱۰ تن بود که حاکی از افزایش ۲۲ درصدی تولید این محصول است.

از این میزان، شرکت های «گل گهر» ۱۱ میلیون و ۸۸۸ هزار و ۴۸۶ تن، «چادرملو» ۶ میلیون و ۷۳۹ هزار و ۲۶۳ تن، «سنگ آهن مرکزی» ۴ میلیون و ۲۵ تن، «توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه» ۳ میلیون و ۸۶۴ هزار و ۱۱۸ تن، «گهر زمین» ۳ میلیون و ۲۶۷ هزار و ۳۳۲ تن، «اپال پارسیان سنگان» ۲ میلیون و ۱۹۹ هزار و ۴۸۶ تن، «صنعتی و معدنی توسعه ملی» یک میلیون و ۷۶ هزار و ۴۲۹ تن، صبا نور ۸۹۳ هزار و ۶۰۲ تن و «جلال آباد» ۳۷۸ هزار و ۱۳۳ تن کنسانتره سنگ آهن تولید کردند.

افزایش ۳۵ درصدی تولید دانه بندی

بنا به این گزارش، ۵ شرکت بزرگ معدنی طی ۹ ماهه امسال، ۵ میلیون و ۳۵۴ هزار و ۷۹۶ تن سنگ آهن دانه بندی تولید کردند که در مقایسه با میزان تولید این محصول در مدت مشابه سال گذشته (۳ میلیون و ۹۵۵ هزار و ۱۶۰ تن)، ۳۵ درصد رشد نشان می دهد.

از این میزان، شرکت سنگ آهن سنگان «یک میلیون و ۵۲۴ هزار و ۶۱۴ تن»، صبا نور «یک میلیون و ۴۷۳ هزار و ۵۰۴ تن»، سنگ آهن مرکزی «یک میلیون و ۱۷۵ هزار و ۱۰۳ تن»، فلات مرکزی «۷۹۷ هزار و ۱۷۹ تن»، چادرملو ۳۲۲ هزار و ۱۶۴ تن و میشدوان «۶۲ هزار و ۲۳۲ تن» تولید کرده است.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
وزارت فلزات و فولاد هند بررسی کرد؛

هندی‌ها به دنبال سرمایه‌گذاری در بندر چابهار

چشم‌انداز قیمتی در بازار سنگ‌آهن جهانی؛

پیش‌بینی بازار سنگ‌آهن به کدام سو می‌رود

درجلسه رییس هیات مدیره ایمیدرو با روسای تشکل‌های معدنی صورت گرفت؛

ضرورت بازنگری نقشه راه معادن

ارسال نظر