بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱
نماد «رکیش» نماد شرکت ایران کیش در بازار سرمایه در سال‌های گذشته توانسته است سود مناسبی را میان سهامداران خود ‏توزیع نماید.‏
کد خبر : ۱۸۷۹۴۹

افزایش سرمایه شرکت در ابتدای سال 98 / نوسانات دلار اثرگذار در فعالیت‌ها

صادق فرامرزی مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز، ضمن بیان این مطلب گفت: شرکت ایران کیش یکی از 12 شرکت دارنده مجوز PSP است، لذا ما تنها کار پرداخت الکترونیک انجام داده  و به بانک‌ها و مردم به‌عنوان مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهیم.

وی ادامه داد: درواقع شبکه پرداخت کشور نزد شرکت‌هایی از جنس ایران کیش است. ما حدود 15 سال سابقه کار و قرارداد همکاری با هفده بانک را داریم.

فرامرزی با اشاره به این مطلب که در حال حاضر  بیش از یک‌میلیون و 100 هزار دستگاه پوز ایران کیش در کشور فعال است گفت: ما به فکر افزایش خدمات و توسعه فعالیت‌های خود هستیم اما در سال آینده به نظرم بحث تحریم و تورم هر دو چالش ما هستند.

وی افزود: شرکت‌هایی از جنس ما وابستگی به سخت‌افزار دارند که قیمت دلار روی این وابستگی تأثیر فراوانی می‌گذارد. هزینه‌ها بالاتر رفته و باید برای درآمدزایی  فکری کرد. همچنین تحریم‌ها ارتباطات بین‌المللی ما را کمی دچار چالش کرده است.

مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش در مورد حضور مجموعه خود در بازار سرمایه تصریح کرد: نماد «رکیش» نماد شرکت ایران کیش است و امیدواریم سودی که به سهامداران قول داده بودیم را تا پایان سال علیرغم اینکه سال خیلی سختی را سپری می‌کنیم ، پرداخت نماییم.

فرامرزی با اشاره به این مهم که در تمام سال‌های گذشته سود خوبی میان سهامداران خود توزیع کرده‌ایم گفت: در سال آینده برای افزایش سرمایه شرکت برنامه داریم و در سه‌ماهه ابتدایی سال آینده این مهم، نهایی خواهد شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر