بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات قطعه سازان با جدیت از سوی خانه ملت پیگیری می‌شود و نشست‌هایی نیز با این قشر و خودروسازان برگزار شده و تسهیلاتی در این خصوص پرداخت شده است.
کد خبر : ۱۸۸۱۸۱

پیگیری مشکلات قطعه سازان از سوی مجلس شورای اسلامی

به گزارش بورس نیوز، علی لاریجانی ، در جمع فعالان اقتصادی استان مرکزی در اراک، افزود: قوانین و مقررات متضاد و متناقض در امور اجرایی کشور زیاد است اما، بخشی از آن‌ها در هیات تطبیق رسیدگی و در بسیاری از مواقع نیز لغو می‌شوند.

وی ادامه داد: بخش قابل توجهی از مسایل دست و پاگیر هم قانون نیستند و شرایط ویژه درون دستگاهی شکل گرفته که باید در درون نهادهای اجرایی مورد بررسی قرار گیرند.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم و فعالان اقتصادی و بخش خصوصی باید بدانند که مسئولان در استان‌ها و در سطح ملی دلسوزانه به دنبال حل معضلات هستند اما، برخی از مشکلات را هم نمی‌توان عنوان کرد.

وی درادامه گفت: مشکلات قطعه سازان با جدیت از سوی خانه ملت پیگیری می‌شود و نشست‌هایی نیز با این قشر و خودروسازان برگزار شده و تسهیلاتی در این خصوص پرداخت شده است.

لاریجانی در خصوص مشکلات معادن استان مرکزی نیز گفت: خانه ملت اختیارات بسیاری به شورای معادن استان‌ها به ریاست استاندار ارایه کرده و تمامی این موضوعات در داخل استان قابل حل است.

وی بیان کرد: نزاع‌های حزبی و جناحی در کشور به منافع ملی صدمه وارد می‌کند و باید در شرایط کنونی وفاق و همدلی در کشور فراگیر شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بخش عمده ای از مشکلات داخلی به دلیل تحریم‌ها است و گذار از تحریم نیز با همکاری و هماهنگی همه بخش‌ها میسر است.

استاندار مرکزی نیز دراین نشست با اشاره به بازدید امروز رییس مجلس شورای اسلامی از شرکت هپکو اظهار کرد: بازدید امروز امیدآفرین بود، شرکت هپکو با عزم و اراده به تولید نشسته است و امروز نیز ١٥ دستگاه تولیدی این شرکت رونمایی شد و در سالن‌های این شرکت آهنگ تولید را میشنویم و خوشبختانه در دیگر صنایع بزرگ استان مانند ایرالکو، واگن پارس، ماشین سازی، آذرآب و ... شرایطی بهتر از دیروز را شاهدیم و به سمت جلو در حرکت هستیم.

آقازاده عملکرد استان مرکزی در حوزه اشتغال را مثبت ارزیابی کرده وخاطر نشان کرد: در حوزه کاهش نرخ بیکاری در استان عملکرد خوبی نسبت به سال گذشته حاصل شده است و به نرخ ٦.٩ درصد دست یافته‌ایم همچنین تصور میشود که تا پایان سال به یک میلیارد و ١٠٠ میلیون دلار صادرات غیرنفتی دست یابیم.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع مجلس مطرح کرد:

افزایش قیمت خودروها با فرمول 5درصد زیرقیمت بازار

رئیس جمهور آمریکا کمتر از 90 روز پیش تصمیم گرفت؛

ناخوشایندی خودروسازان آلمانی از تصمیم ترامپ

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس مطرح کرد:

پشت‌پای خودروسازان به طرح ساماندهی خودرو

ارسال نظر