بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

کرختی تعطیلات به تن بازار ماند / بانکی‌ها مستعدترین گروه بازار

توصیه می‌شود سهم‌ها تک‌تک و جداگانه تحلیل شوند چراکه بسیاری از شرکت‌ها از وضعیت بنیادی مناسبی برخوردار هستند و می‌توانند بازدهی منطقی نصیب سهامداران کنند.
کد خبر : ۱۸۸۲۴۴
توصیه به تحلیل هر سهم به صورت جداگانه / بانکی ها مستعد ترین گروه بازار

به گزارش بورس‌نیوز، با وجود تعطیلات چند روزه، باز هم کرختی از تن بازار سرمایه دور نشده و اکثر نمادهای بانکی، خودرویی، پتروشیمی و... رنگ سرخ به تن کرده‌اند. در این شرایط، سهامداران با احتیاط بیشتری معامله می کنند و خبری از نشاط در معاملات نیست. 

کیارش فاضل کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز در خصوص وضعیت فعلی بازار بیان کرد: سهم‌های گروه پتروشیمی، در ماه‌های گذشته رشد فراوانی را تجربه کرده و باتوجه به اصلاحی که طی چند روز اخیر داشته‌، بعید به نظر می‌رسد وضعیت آنها بهتر شود و رشد چندانی داشته باشند. 

وی ادامه داد: گروه خودرویی‌ها نیز با مشکل فشار عرضه مواجه شده و گروه بانکی نسبت به سایر گروه های بازار گروه مستعدتری است و به نظر می رسد می تواند تا پایان سال وضعیت مناسبی داشته باشد.

فاضل درخصوص روند ورود شرکت‌های بزرگ به بورس گفت: تاکنون این روند مثبت بوده اما اگر به صورت کلی، بررسی نسبت به این موضوع انجام شود، تحلیل چندان جالبی از آن را نمی‌توان حاصل کرد و دچار خطای تحلیل خواهیم شد. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود سهم‌ها به صورت جداگانه تحلیل شوند چراکه بسیاری از شرکت‌ها از وضعیت بنیادی مناسبی برخوردار هستند و می‌توانند بازدهی منطقی نصیب سهامداران کنند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر