بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار انجام می شود؛

عرضه صکوک اجاره به شرکت ریل‌پرداز سیر از طریق فرابورس

با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، شرکت واسط مالی آبان یکم (با مسئولیت محدود) به عنوان ناشر، اقدام به انتشار صکوک اجاره به مبلغ هزار میلیارد ریال از طریق شرکت فرابورس ایران به منظور خرید ۳۶۷ عدد واگن باری از بانی اوراق (شرکت ریل‌پرداز سیر) و اجاره به شرط تملیک آن‌ها به وی می‌کند.
کد خبر : ۱۸۸۹۳۶

به گزارش بورس نیوز، با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، شرکت واسط مالی آبان یکم (با مسئولیت محدود) به عنوان ناشر، اقدام به انتشار صکوک اجاره به مبلغ هزار میلیارد ریال از طریق شرکت فرابورس ایران به منظور خرید ۳۶۷ عدد واگن باری از بانی اوراق (شرکت ریل‌پرداز سیر) و اجاره به شرط تملیک آن‌ها به وی می‌کند.

این اوراق ۵ ساله و با نرخ اجاره بهای ۱۶ درصد است که طی 3 روز و به روش حراج از طریق شرکت فرابورس ایران به عموم عرضه خواهد شد. همچنین، اجاره بهای مربوطه، هر 3 ماه یک بار توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به عنوان عامل پرداخت به حساب دارندگان اوراق واریز می‌شود.

ضامن این اوراق، شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران است. شرکت تامین سرمایه تمدن(سهامی خاص) نیز مسئولیت بازارگردانی و تعهد پذیره‌نویسی این اوراق را بر عهده دارد.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
طبق آمار شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه؛

ارزش صندوق‌های قابل معامله به بیش از 254هزار ریال رسید

مدیرعامل شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه مطرح کرد:

بازار سرمایه و پول موثر در تامین مالی بخش های اقتصادی

ارسال نظر