بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
این بانک در 9 ماهه ابتدایی سال مالی 1397، سود خالصی 2294 میلیارد ریالی شناسایی کرد که با توجه عدم کیفیت صورت‌های مالی اعلامی این بانک‌ها در گزارش های حسابرسی نشده میان‌دوره، به نظر نمی‌رسد این میزان سود چندان قابل اتکا باشد.
کد خبر : ۱۸۹۰۴۷

تراز منفی «وانصار» از فعالیت‌های بانکداری در 11 ماهه ابتدایی سال مالی 1397

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در حالی که بانک انصار که این روزها خبرهای قطع‌‌ای از ادغامش نیز به گوش می‌رسد، در عملکرد 11 ماهه ابتدایی سال 1396، شرایطی نسبتا مناسب را گزارش داده، در جدیدترین گزارش عملکرد 11 ماه سال جاری خود بیش از 147 میلیارد تومان کسری درآمدهای ناشی از تفاوت درآمدهای حاصل از سود تسهیلات اعطایی و سود سپردهای پرداختنی را روانه سامانه کدال کرده است.

لازم به ذکر است این بانک در 9 ماهه ابتدایی سال مالی 1397، سود خالصی 2294 میلیارد ریالی شناسایی کرد که با توجه عدم کیفیت صورت‌های مالی اعلامی این بانک‌ها در گزارش های حسابرسی نشده میان‌دوره، به نظر نمی‌رسد این میزان سود چندان قابل اتکا باشد.

تراز منفی «وانصار» از فعالیت‌های بانکداری در 11 ماهه ابتدایی سال مالی 1397

بر این اساس، نماد «وانصار» از تاریخ 3/05/1397 بنا به شفاف کردن و بررسی وضعیت اطلاعاتی ناشر در حالت تعلیق معاملاتی به سر می‌برد و با توجه به جدی بودن ادغام با بانک‌های دیگر، به نظر نمی‌رسد شاهد بازگشایی این نماد در سال جاری باشیم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر