بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳
در آستانه هفته منابع طبیعی صورت می‌گیرد؛

پویش جدید بانک ایران زمین

مدیرعامل بانک ایران زمین به کمپین محیط زیستی این بانک به نام "بلوط ایران زمین" اشاره کرد و گفت: هرچه جامعه نسبت به مسائل پیرامون خود آگاه‌تر و حساس‌تر باشد، مسیر پیشرفت و توسعه هموارتر خواهد شد.
کد خبر : ۱۸۹۲۴۲
به گزارش بورس نیوز، عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین با اشاره به اینکه موسسات و سازمان‌های بزرگ امروز باید در صف اول انجام مسئولیت‌های اجتماعی باشند اظهار داشت: مشتر یان امروز از برندها، سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ انتظار دارند علاوه بر ارائه خدمات مناسب نسبت به مسائل پیرامونی حساسیت نشان داده و سعی کنند خدمات و محصولات خود را هم راستا با آنها توسعه دهند.

پورسعید گفت: بانکها جزو موسساتی هستند که به همه مردم از طیف ها و طبقات مختلف خدمت می‌دهند و این امر باعث می‌شود ضمن درک بیشتر مسائل جامعه بتوانند گام های موثری در جهت افزایش حساسیت مردم و بهبود آگاهی آنها انجام دهند.

وی افزود: حذف کاغذ از مراودات اداری، گسترش بانکداری دیجیتال و همچنین پیوستن بانکها به کمپین حذف سررسید نشان از گام های موثری دارد که بانک ها در این مسیر برداشته اند.
مدیرعامل بانک ایران زمین ضمن معرفی پویش جدید حمایت از "بلوط ایران زمین" که با هدف آگاه سازی جامعه در خصوص از بین رفتن این گونه‌ی زیبای مناطق زاگرس انجام شده، گفت: در روز درخت کاری ما علاوه بر اینکه اقدام به کاشت درخت می‌کنیم، باید نسبت به حفظ میراث فعلی نیز حساس باشیم.

بانک ایران زمین در راستای مسئولیت اجتماعی شرکتی خود امسال پویشی با نام ((بلوط_ایران_زمین)) را با هدف آگاه سازی جامعه نسبت به از بین رفتن درختان بلوط مناطق غرب کشور راه‌اندازی کرده است. کاشت نهال در مناطق مختلف کشور توسط کارکنان بانک، هدیه نهال و گلدان به منظور پاسداشت روز درخت کاری در شعب، اجرای مسابقه در فضای مجازی، ساخت پادکست روز درختکاری و ساخت دو ویدئو از اقدامات بانک ایران زمین در هفته منابع طبیعی خواهد بود.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر