بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
مدیرامور سهام گروه صنعتی بارز خبر داد:

رشد تولید و بودجه در سال 98

مدیرامور سهام گروه صنعتی بارز گفت: بودجه در سال آینده با یک روند رو به رشد نسبت به سنوات گذشته در نظرگرفته شده است.
کد خبر : ۱۸۹۶۹۷

دانیال آستانه در خصوص گزارش کدال و بودجه گروه صنعتی بارز در سال 98 به خبرنگار بورس نیوز گفت: باتوجه به شرایطی که در خصوص انتظار برای افزایش نرخ محصولات داشتیم فروشی که در دوره‌های قبلی یعنی ماه‌های مهر، آبان و آذر نتوانسته بودیم به حد معقول پوشش دهیم در ماه 10 و 11 این بودجه محقق شد و همان طور که سهامداران و فعالان بازار سرمایه نتایج را روی سایت کدال دیدند شرکت این حقیقت را اثبات کرد که از بودجه سال خود عقب نمی ماند.

وی افزود: این مساله نویددهنده این است که در مجمع سال مالی 97 شاهد سود خوبی خواهیم بود و روند گذشته‌مان را به همین شکل که تا الان بود ادامه خواهیم داد.

مدیر امور سهام گروه صنعتی بارز ادامه داد: باتوجه به اتفاقات جدیدی که در سازوکار سازمان بورس برای ناشرین در نظر گرفتند شرکت‌ها دیگر ملزم به ارائه گزارش بودجه ابتدای سال و اعلام درصدهای پوشش مثل دوره‌های قبل نیستند. این مساله مقداری ذهنیت بازار را نسبت به اکثر سهام‌ها از جمله نسبت به سهام‌هایی که سهامداران نسبت به آن برآوردهایی داشتند گنگ می کند.

آستانه در پایان خاطرنشان کرد: این نوید را خدمت سهامداران می‌دهیم که بودجه در سال آینده با یک روند رو به رشد نسبت به سنوات گذشته در نظرگرفته شده است و ما تولیدمان را به عنوان کلیدی‌ترین آیتمی که می‌خواهیم همواره حفظ کنیم، رشد خواهیم داد و در سال آینده تولید بیشتری خواهیم داشت. باتوجه به شرایطی که درباره بازار برآورد کردیم انشاالله فروش هم به همین شکل ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
درخواست استاندار از مدیرعامل بارز:

راه‌اندازی سریع تولید تایرهای سنگین در کردستان

با همت گروه صنعتی بارز رخ می دهد:

افتتاح خط تولید تایر سبز در غرب کشور

مدیرعامل گروه صنعتی بارز در گفت‌وگو با بورس‌نیوز؛

بارز صاحب تکنولوژی و دانش فنی ایرانی / مشکلات تحریم را پشت سر گذاشته‌ایم

مدیر تولید تایرهای تی‌بی‌آر بارز در گفتگو با بورس نیوز:‏

بارز تولیدکننده انحصاری تایرهای ‏TBR‏ در ایران است

ارسال نظر