بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۶
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مطرح کرد:

استقرار جایگاه‌های سیار بنزین در شهرستان آق قلا

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از استقرار جایگاه‌های سیار بنزین در شهرستان آق قلا و دو نفتکش کوچک نفت‌گاز و همچنین توزیع ظرف‌های 20 لیتری بنزین برای تامین سوخت قایق‌ها و بالگردهای امدادی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر : ۱۸۹۷۵۵

به گزارش بورس نیوز، سیدمحمدرضا موسوی‌خواه اظهار کرد: با توجه به اطلاع‌رسانی ستاد بحران پیش از رویداد سیل، بیش از 360 هزار لیتر بنزین، بیش از 560 هزار لیتر نفت سفید و بیش از یک میلیون و 250 هزار لیتر نفت‌گاز در فروشندگی‌های روستایی استان گلستان ذخیره‌سازی شده که کمک موثری برای تامین کامل سوخت این مناطق بوده است.

وی همچنین از استقرار جایگاه‌های سیار بنزین در شهرستان آق قلا و دو نفتکش کوچک نفت‌گاز و همچنین توزیع ظرف‌های 20 لیتری بنزین برای تامین سوخت قایق‌ها و بالگردهای امدادی در این شهرستان خبر داد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی همچنین از ارائه بیش از 50 هزار لیتر نفت گاز رایگان به تراکتورها و خودروهای امدادی و توزیع بیش از هزار لیتر بنزین رایگان میان قایق‌های امدادی و تامین سوخت مورد نیاز بیش از 55 فروند از بالگردهای امداد و نجات خبر داد و افزود: از ابتدای وقوع بحران در استان‌های سیل‌زده، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی سوخت بالگردهای امدادی ارتش و سپاه را تامین کرده و همچنین 180 هزار کیلوگرم گاز مایع (پیک‌نیک) در بین خانوارها توزیع شده است.

موسوی‌خواه تاکید کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر کمبود سوخت دریافت نکرده‌ایم و حتی در حاشیه مناطقی نظیر پل خرمشهر، پل مرکزی، شهرک شیرمحمدلی و جایگاه توکلی شهرستان آق قلا نسبت به سوخت رسانی به مردم اقدام می‌شود.

وی همچنین تامین سوخت دوم برای جایگاه‌های عرضه گاز طبیعی با افت فشار گاز، ارسال نفت گاز به مرغداری‌های مناطق سیل‌زده و راه‌اندازی جایگاه‌هایی که تحت تاثیر سیل قرار گرفته بودند را از دیگر اقدام‌های این شرکت برای تامین سوخت مناطق سیل‌زده استان گلستان و مازندران عنوان کرد.

موسوی‌خواه تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیلاب در استان‌های شمالی و غرب کشور، همه مناطق شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و همچنین استان‌های همجوار و معین آماده‌باش هستند تا در صورت بروز بحران سریعا تاسیسات تحت تاثیر قرار گرفته را به بهره‌برداری برسانند، همچنین سوخت کافی در فروشندگی‌های روستایی ذخیره‌سازی شده است.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عضو هیات نمایندگان اتاق تهران

توقیف نفتکش ایرانی یک تصمیم آنی بود

در دوماه نخست سال جاری رخ داد؛

افزایش 38درصدی مصرف گاز در استان قزوین

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی خبر داد:

تکذیب اخبار منتشرشده درباره سهمیه بندی بنزین

ارسال نظر