بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۵
مدیر عامل "شبندر" با اشاره به آخرین وضعیت آتش سوزی در اطراف این پالایشگاه گفت:این حریق در کانال روباز بیرون از پالایشگاه بندر عباس رخ داده و هیچ خسارتی را برای این سایت دربر نداشته است.
کد خبر : ۱۹۰۲۸۸

هاشم نامور،مدیر عامل پالایشگاه نفت بندر عباس در گفتگو با بورس نیوز گفت: حریق ایجاد شده در حوالی بامداد امروز و بیرون از سایت پالایشگاه رخ داده که با سرعت عمل واحدهای ایمنی و امدادی ، به سرعت اطفاء حریق شد.

وی با بیان اینکه این آتش سوزی ارتباطی به پالایشگاه نفت بندر عباس نداشته است ، پیرامون حجم خسارت‌های برآوردی و بیمه بودن واحدهای دچار حریق شده گفت:«در حال حاضر مقارن با 20 دقیقه نیمه شب که در پالایشگاه نفت بندر عباس همچنان حضور دارم هیچ اثری از آتش سوزی وجود نداشته و در اصل هیچ یک از بخش‌های سایت پالایشگاه دچار حریق نشده است.»

این مقام مسئول تاکید کرد: آنچه که رخ داده در واقع انباشت آب و ضایعات در کانال روباز بیرون از پالایشگاه بوده که با جرقه‌ای مشتعل شده و بلافاصله نیز اطفاء شده است.

نامور به سهامداران اطمینان داد: هم اکنون در پالایشگاه بندر عباس روال عادی برقرار بوده و سهامداران "شبندر" نسبت به عدم بروز هر گونه خسارت احتمالی به تاسیسات این پالایشگاه آرامش خاطر داشته باشند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
راغفری
Romania
يکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۷
دمت گرم بورس نیوز