بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷
مدیرتوسعه شرکت ریسمان در گفتگو با بورس نیوز:

سال 97 برای کسب و کارهای کوچک بسیار سخت تمام شد

مشکلات ارزی سال گذشته باعث شد تا خیلی از شرکت‌های کوچک ورشکست شوند و نتوانند ادامه دهند.اما شرکت‌های بزرگ مجبور می‌شوند از سودشان بزنند و خیلی جاها ممکن است تعدیل نیرو داشته باشند.
کد خبر : ۱۹۰۵۳۱

آرش سلیمانی مدیرتوسعه شرکت ریسمان درباره زمینه فعالیت شرکت نرم‌افزاری ریسمان در گفت و گو با خبرنگار بورس نیوز اظهار کرد: ما یک شرکت نرم‌افزاری هستیم که توسعه نرم‌افزاری سفارشی برای مشتریان دولتی، نیمه دولتی و مشتریان بزرگ را بر عهده داریم.

وی درباره فضای کار برای شرکت‌های نرم‌افزاری در وضعیت تحریمی کشور گفت: فضای کار تا پایان سال 96 خوب بود اما در سال گذشته به خاطر بحث ارز به مشکل برخوردیم. وقتی هزینه‌ها بالا می‌رود، حقوق‌ها، هزینه‌های شرکت نیز افزایش می یابد. صد در صد در روند کار شرکت‌ها مشکل ایجاد می‌کند. خیلی از شرکت‌های کوچکتر ممکن است ورشکست شوند و نتوانند ادامه دهند.اما شرکت‌های بزرگ مجبور می‌شوند از سودشان بزنند و خیلی جاها ممکن است تعدیل نیرو داشته باشند.

مدیر توسعه شرکت ریسمان درباره تاثیر اجرای نمایشگاه ها و دورهمی ها در آینده فعالیت نوین گفت: برنامه‌های این چنینی باعث می‌شود شرکت‌های نرم‌افزاری و استارت‌آپ‌ها یک جا جمع شوند. ورک شاپ هم نیست که بخواهیم به همدیگر آموزش دهیم اما می‌توانیم از تجربیات یکدیگر استفاده کرد. این تجربیات باعث می شود تا خیلی از شرکت‌ها را در تصمیم‌گیری‌هایشان، اینکه چه تکنولوژی ای را استفاده کنند، چه درمورد روش‌های موفقیت، از نظر مالی و بحث قراردادی مجوزها با آگاهی بیشتری وارد عرصه‌های جدید شوند و یا درباره گسترش شرکت‌هایشان تصمیم بگیرند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در روز گذشته انجام شد؛

رشد 3.31 درصدی ارزش سهام «آپ»

معاون نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس در گفت‌وگو با بورس‌نیوز:

رشد مناسب نهادهای مالی/ از گسترش بازار استقبال می‌کنیم / مشکل سامانه معاملاتی حل می‌شود

معاون نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

سامانه مدیریت ریسک، گامی در جهت منصفانه تر شدن معاملات/ دستورالعمل جامع صندوق ها در راه است

ارسال نظر