بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲
مدیرعامل فرابورس در پاسخ به بورس‌نیوز اعلام کرد:

حل مشکل فین تک‌ها با رعایت استانداردهای مکانیزم تامین مالی

مدیرعامل فرابورس حل مشکل تامین مالی فین تک‌ها را در گروی رعایت و مطابقت عملکرد آنها با استانداردهای مکانیزم بازار سرمایه دانست.
کد خبر : ۱۹۰۶۳۸

حل مشکل فین تک‌ها با رعایت استانداردهای مکانیزم تامین مالی

امیر‌هامونی در نشست خبری دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس بانک و بیمه در پاسخ به سوال خبرنگار بورس نیوز مبنی بر اینکه راهکار فرابورس برای حل مشکلات تامین مالی استارت‌آپ‌ها چیست، گفت: حوزه تغییر مالی استارت‌آپ ‌ها برای فین تک‌ها انجام شده و آنهایی که موفق به جذب شدند در حال حاضر قابل شناسایی هستند و مشخص است که چه فین تک‌هایی موفق عمل کرده اند و حتی در پایان نمایشگاه دوازدهم بورس بانک و بیمه آمار دقیقی از آنها اعلام می شود.

وی ادامه داد: نمونه‌های موفق حتی می توانند به مرور زمان وارد فهرست تابلوی بورس تهران و سازمان بورس شوند و سرمایه خود را افزایش دهند.

هامونی در خصوص مشکلاتی که برای سایر فین تک‌ها برای حضور به بازار سرمایه وجود دارد عنوان کرد: ادبیات بازار سرمایه حاکمیتی بوده و ادبیات خاص خود را دارد و تمام فین تک‌ها هم باید از آن تبعیت کرده و استانداردهای موجود در مکانیزم‌های قوانین بازار سرمایه را رعایت کنند.

وی افزود: بدون شک تطبیق عملکرد یک فین تک با استاندارد بازار سرمایه زمانبر خواهد بود و آنها نیاز دارند مواردی مانند دوره‌های حسابرسی مورد تایید بازار سرمایه را سپری کرده و صورت‌های حسابرسی را با فرایند مورد تایید این بازار هماهنگ کنند تا بتوانند بخشی از بازار شده و به عنوان یک عضو اصلی به تامین مالی منجر شوند.

به گفته‌هامونی، ادبیات حاکمیتی بازار سرمایه را با معیارهایی که دارد می توان به عنوان یکی از مواردی که به شفافیت و شناخت آن کمک می‌کند، دانست.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل فرابورس در نشست یک دیدار یک عرضه مطرح کرد:

فرابورس ایران در مسیر ورود به بازار اول/ افزایش ۳۶درصدی ارزش بازار فرابورس

از سوی مدیرعامل فرابورس ایران تشریح شد:

چرایی تغییر قوانین و دستورالعمل بازار پایه

در یازدهمین روز خردادماه انجام شد؛

«کگهر» صدرنشین جدول شاخص فرابورس

مدیرارتباطات فرابورس ایران گفت:

پذیره نویسی هفتمین شرکت بیمه ای در فرابورس

ارسال نظر