بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
اعمال برخی محدودیت‌ها شرایط را کمی برای شرکت‌های سرمایه‌گذاری دشوار کرده و این موضوع سبب شده تا شرکت‌های تامین‌سرمایه امکان حضور و استفاده از تمام ابزارهای موجود را نداشته باشند.
کد خبر : ۱۹۰۷۰۱

اعمال محدودیت و سدی مقابل تامین مالی/ بانک‌ها کشش تامین‌سرمایه کلان را ندارند

علی تیموری شندی مدیرعامل تامین سرمایه لوتوس پارسیان با حضور در غرفه بورس نیوز در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه درخصوص تامین مالی اظهارکرد: حجم تامین مالی از طریق ابزار‌های سرمایه‌ای در ارقام بسیار بالایی رقم می‌خورد که بانک‌ها کشش آن را ندارد. این موضوع یکی از مهم‌ترین دلایل برتری تامین مالی از طریق بازار سرمایه نسبت به بازار پول است.

وی ادامه داد: در این بین، اعمال برخی محدودیت‌ها از سوی بانک مرکزی و سازمان بورس شرایط را کمی برای شرکت ‌هایی نظیر شرکت سرمایه‌گذاری لوتوس پارسیان دشوار کرده و این موضوع سبب شده تا شرکت‌های تامین سرمایه امکان حضور و استفاده از تمام ابزارهای موجود را نداشته باشند.

مدیرعامل تامین سرمایه لوتوس پارسیان افزود: همین محدودیت‌ها مانعی بر سر راه افزایش سرمایه این شرکت سرمایه‌گذاری شده  هرچند شرکت در تلاش است تا این امر را هرچه سریعتر به سرانجام برساند.

وی اضافه کرد: عملکرد شرکت در 2 ماهه بهمن و اسفند به میزان کل سال مالی 97 بود؛ قراردادهای جدید در راه است که در صورت قطعیت اطلاع رسانی خواهد شد و در صورت‌های مالی خواهد نشست.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل تامین سرمایه لوتوس پارسیان

کنترل نوسانات اقتصادی با ابزارهای نوین مالی

مدیرعامل شرکت داده‌پردازان تدبیر سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:‏

حضور موفق در بازار معاملات الگوریتمی/داتکس تحریم‌ها را به فرصت تبدیل می‌کند

مدیرعامل لوتوس پارسیان در گفت‌وگو با بورس‌نیوز خبر داد:

انتشار 1000 ورق سلف موازی استاندارد با تعهد پذیره نویسی لوتوس در بورس انرژی

ارسال نظر