بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
رئیس جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه حرف آمریکاییها بی اساس است، گفت: اگر پول نفت هم کمتر به ما برسد از جای دیگر جبران خواهیم کرد، ضمن اینکه نفت را به فروش می‌رسانیم.
کد خبر : ۱۹۰۹۳۵

به گزارش بورس نیوز، حسن روحانی در مراسم افتتاح همزمان طرح گرمسیری، سدهای هیروی و شهدای ازگله و تونل نوسود در استان کرمانشاه تاکید کرد: ما منطقه و قدرت ایران را بهتر از آمریکایی‌ها می‌شناسیم.

رییس جمهور گفت: در روزهایی که دشمنان ما عربده‌کشی‌های خود را بیشتر کرده‌اند مردم ما شاهد اقتدار و تلاش بیشتر هستند.

وی با بیان اینکه هر کاری که امروز انجام می‌شود ضربه‌ای بزرگ بر دشمنان است، گفت: مهندسان و کارگران ما با تلاش خود پیشرفت‌های بسیاری به دست آورده‌اند.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه نفت خود را به فروش می‌رسانیم، تصریح کرد: اگر پول نفت هم کمتر به ما برسد از جای دیگر جبران خواهیم کرد؛ حرف امریکایی‌ها بی‌اساس است ما منطقه و قدرت ایران را بهتر از آنها می‌شناسیم.

روحانی با بیان اینکه ایثارگیری ملت ما بسیار بالاتر از چیزی است که انها تحمیل می‌کنند، گفت: مردم در یک سال گذشته مشکلاتی داشتند و امکان دارد کماکان مشکلاتی داشته باشد.

وی افزود: باید دشمن را به سرجای خود بنشانیم؛ آنان فعلا از نقطه عقلانیت خارج شده‌اند از این رو باید آنها را نقطه عقلانیت برگردانیم.

وی به موقعیت ویژه منطقه برای صادرات به کشور عراق اشاره کرد و گفت: امروز روابط ما با همسایگان غربی، شرقی و شمالی بسیار صمیمانه است؛ در قسمت جنوبی نیز اکثرا خوب هستند اما یکی و 2 کشور اشکالاتی دارند که دعا می‌کنیم خداوند عقل را به آنها برگرداند؛ نفع آنها نیز در این است که با ایران کار کنند.

روحانی تصریح کرد: ما با کسی دشمنی نداریم اما در برار توطئه دست روی دست نمی گذایم، پاسخ می‌دهیم و مقاومت می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ایران بزرگ هزاران سال در برابر انواع توطئه‌ها ملتی متحد باقی مانده است، اظهارداشت: ملت ایران همچنان متحد باقی می‌ماند و ما به نقاطی می‌رسیم که منجر به شادمانی مردم ایران خواهد شد.

رئیس جمهور در بخش دیگری از صحبت‌های خود به سرمایه‌گذاری 6 هزار و 800 میلیارد تومان برای طرح گرمسیری اشاره کرد و گفت: مردم منطقه و سرمایه‌گذاران می‌توانند در زمینه‌های کشاروزی، صنعت و گردشگری به این طرح

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
روحانی: آماده مذاکره برجام هستیم اما؛

«برجام» نه یک کلمه کم، نه یک کلمه اضافه

استارت نمایشگاه نفت با حضور شرکت‌های بین‌المللی؛

حضور بیش از 1000 مجموعه نفتی در نمایشگاه بیست و چهارم

ارسال نظر