بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱
در پایان معاملات امروز بازار سرمایه رقم خورد؛

تاثیر مثبت «ونوین»، «غسالم» و «دعبید»

ر معاملات روز جاری نمادهای «ونوین»، «غسالم» و «دعبید» به ترتیب با ۴۹، ۳۲ و ۲۲ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای «فولاد»، «شبندر» و «فارس» به ترتیب با ۲۹۱، ۲۲۸ و ۲۲۴ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند.
کد خبر : ۱۹۱۳۳۹

به گزارش بورس نیوز، امروز با جا به جا شدن سه میلیارد و ۴۸۱ میلیون سهم و اوراق و بهادار طی ۲۵۴ هزار نوبت داد و ستد ارزش معاملات به ۱۰ هزار و ۳۰۳ میلیارد ریال رسید.

در معاملات روز جاری نمادهای «ونوین»، «غسالم» و «دعبید» به ترتیب با ۴۹، ۳۲ و ۲۲ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای «فولاد»، «شبندر» و «فارس» به ترتیب با ۲۹۱، ۲۲۸ و ۲۲۴ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز «وبملت»، «خساپا»، «وتجارت»، «خودرو» و «فولاد» پربیننده‌ترین نمادهای بورسی بودند. در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، بانک برترین گروه صنعت شد و فلزات اساسی و خودرو به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به نام خود ثبت کردند.

امروز همچنین نماد معاملاتی شرکت های پتروشیمی مبین «مبین۱»، شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی«غشاذر»، سیمان ارومیه «ساروم»، خدمات انفورماتیک «رانفور»، داروسازی زاگرس فارمد پارس «ددام» و صنایع لاستیکی سهند «پسهند» متوقف در سوی دیگر نماد معاملاتی شرکت‌های واسپاری ملت «ولملت»، کارخانجات نساجی بروجرد «نبروج» و کارخانجات داروپخش «دارو» بازگشایی شد.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر