بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸
با توجه به تعطیلی شعب بانکی در ساعات برگزاری نمایشگاه، این بانک اما همه خدمات مربوط به مشتریان را توسط غرفه‌ای که در شبستان مصلی امام خمینی (ره) دایر کرده تا پایان ساعات کار نمایشگاه به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌کند.
کد خبر : ۱۹۱۳۷۸

به گزارش بورس نیوز، با توجه به تعطیلی شعب بانکی در ساعات برگزاری نمایشگاه، این بانک اما همه خدمات مربوط به مشتریان را توسط غرفه‌ای که در شبستان مصلی امام خمینی (ره) دایر کرده تا پایان ساعات کار نمایشگاه به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌کند.

ارائه بن‌کارت‌های خرید به بازدیدکنندگان، افتتاح حساب، صدور آنی کارت، تحویل دستگاه کارت‌خوان، فعال‌سازی انواع نرم‌افزارها شامل همراه بانک و نرم‌افزار صاپ، انواع خدمات مربوط به کارت، خدمات دریافت و پرداخت و سایر امور بانکی در غرفه بانک صادرات ایران در نمایشگاه بین‌المللی قران کریم به مشتریان و مراجعه‌کنندگان ارائه می‌شود.

همچنین، برای سهولت بیشتر در انجام امور بانکی مراجعه‌کنندگان، توسط بانک صادرات ایران تعداد ۱۲ دستگاه خودپرداز در نمایشگاه تعبیه شده است. هرچند که طبق اعلام این بانک در صورت نیاز به تعداد آن افزوده می‌شود. ضمن اینکه در غرفه هم مشاوره‌های تخصصی پولی و بانکی به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌شود.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر