بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت « شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان » برگزار و ۱۵۰ تومان سود به ازای هر سهم تقسیم شد.‏
کد خبر : ۱۹۱۶۷۰
خبر‌های تازه از مجمع «غگلپا» / ‏ساحل آرام این شیرفروش

به گزارش بورس‌نیوز ، سال ۹۷ شرکت «شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان» با سال قبل از آن تفاوت چندانی نداشت و تنها ۵درصد رشد سودآوری رقم خورد.
به این ترتیب، ۱۶۰۵ ريال سود به ازای هر سهم تحقق یافت که رشد نرخ فروش عامل اصلی آن قلمداد می شود.

بر اساس این گزارش، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت شیرپاستوریزه پگاه گلپایگان منتهی به ۹۷/۱۲/۲۹ ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۹۸/۳/۱ در محل شرکت پگاه گلپایگان با حضور سهامداران حقیقی و حقوقی برگزار شد.

در این مجمع ۱۵۰ تومان سود به ازای هر سهم تقسیم شد ضمن آنکه پاداش هیات مدیره نیز ۴۰۰ میلیون تومان تصویب شد.

بر همین اساس، این مجمع با حضور مشاور اجرایی مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران ، معاون هلدینگ صنایع غذایی ، کشاورزی و دارویی صندوق بازنشستگی کشوری، مدیرعامل و اعضاء هیات مدیره شرکت، حسابرس مستقل، مدیرامور مالی شرکت صنایع شیرایران، مدیر بودجه و برنامه ریزی شرکت صنایع شیر ایران ، مدیریت امور حقوقی و املاک صنایع شیر ایران ، نماینده بورس و همچنین تعدادی از سهامداران حقیقی در محل سالن جلسات شرکت برگزار شد.

در این مجمع پس از استماع سخنان ریاست مجمع و استماع گزارش بازرس و حسابرس قانونی و بررسی صورتهای مالی، گرجی مدیرعامل شرکت گزارش جامعی از فعالیت هیات مدیره و عملکرد شرکت را به اطلاع حاضرین در مجمع ارایه کردند.

وی درخصوص عملکرد این شرکت اضافه کرد: در سال ۹۷ به توجه به وضعیت ناهنجار اقتصادی شاهد رشد معقولی در خصوص سود شرکت در مقایسه با سال مالی ۹۶ بودیم. 

گرجی در ادامه با اشاره به رشد سود شرکت در سال ۹۷ تصریح کرد: سود قبل از مالیات شرکت در سال ۹۶ معادل ۲۴۵٫۹۶۳ ملیون ریال بود که با اجرای برنامه های از پیش تعیین شده و تمهیدات صورت‌گرفته این مبلغ در سال ۹۷ به ۲۵۶٫۷۸۳ ملیون ریال رسید.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر