بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج‌و‌نیم امروز نیم نگاهی دارد به برنامه کلنگ زنی احداث یک کارخانه سیمانی در منطقه لامرد و رودست زدن کشور دوست و برادر به بستنی سازان.
کد خبر : ۱۹۱۶۸۴
کلنگ زنی بر فرق سر سیمانی ها

به گزارش بورس نیوز،

در شرایطی که صنعت خاکستری با مازاد عرضه ۳۰ میلیون تنی مواجه است و کارخانجات فقط با ۶۰ تا ۷۰ درصد از ظرفیت خود تولید می کنند، برخی آقایون که کلنگ زنی را نوعی شو تبلیغاتی میدانند، این بار هم کلنگ به دست شده اند تا بار دیگر خود را به معرض نمایش بگذارند و کارخانه سیمان احداث کنند. 

یخ بستنی ها آب شد
در حالی مسوولان مرتبا از تقویت همکاری تجاری با کشور دوست و برادر سخن می گویند که این اخوی گرامی هرروز دست خود را دور گلوی صادرکنندگان ایرانی تنگ تر می کند و این بار هم واردات بستنی به عراق را ممنوع کرده است. آقایون هم دوباره جلسه تشکیل داده اند تا شاید اخوی اجازه دهد میوه و سبزیجات به عراق صادر کنیم. محصولاتی که ارزش افزوده بالایی ندارند و فقط منابع آبی کشور را به تارا می دهند.

لیست صادرات به غرب بروز شد
طبق اعلام رسمی کمیسیون تحقیق بهارستان، ۳ هزار فرزند مسئولان در خارج از کشور مشغول به تحصیل‌اند. با توجه به هزاران بار ذکر این نکته که انگلیس و آمریکا شیاطین بزرگ و کفار هستند، پس حتما مسئولان محترم فرزندان خود را برای آموزش به کشور اجنبی فرستاده اند تا در سال های آینده، بهتر از پدران خود سفره بیت المال را غارت کنند.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر