بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
در استان اصفهان مصرف می شود؛

میانگین مصرف روزانه گاز 57.5میلیون مترمکعب

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: مصرف روزانه گاز در استان اصفهان به‌طور میانگین ۵۷.۵ میلیون مترمکعب است و پارسال حدود ۲۱ میلیارد مترمکعب گاز در استان اصفهان به بخش‌های مختلف تحویل داده شد.
کد خبر : ۱۹۱۸۸۸

به گزارش بورس نیوز، سیدمصطفی علوی اظهار کرد: هم اکنون ۸.۳ درصد انشعابات گاز کشور معادل یک میلیون و ۱۰۰ هزار انشعاب در استان اصفهان اجرایی شده است.

وی افزود: ۸.۸ درصد تعداد مشترکان کشور بالغ بر یک میلیون و ۸۰۰ هزار مشترک در سطح استان اصفهان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان ادامه داد: ۸.۱ درصد اجرای شبکه گاز کشور معادل ۲۶ هزار کیلومتر به استان اصفهان مربوط می‌شود، همچنین هم‌اکنون از ۱۴۴۵ روستای مشمول گازرسانی، ۱۳۳۹ روستا و از ۱۰۷ شهر استان، ۱۰۴ شهر گازرسانی شده است.

علوی بیان کرد: مصرف روزانه گاز در استان اصفهان به‌طور میانگین ۵۷.۵ میلیون مترمکعب است و پارسال حدود ۲۱ میلیارد مترمکعب گاز در استان اصفهان به بخش‌های مختلف تحویل داده شد.

وی تاکید کرد: ۹۹.۶ درصد از خانوارهای شهری و ۹۵ درصد خانوارهای روستایی این استان از گاز بهره‌مند هستند، همچنین ۳۵ درصد گاز استان در بخش صنعت، ۳۵ درصد نیروگاه‌ها، ۲۰ درصد در بخش خانگی، ۶ درصد پالایشگاه، ۲ درصد بخش تجاری و ۲ درصد نیز حمل‌ونقل مصرف می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، میانگین مصرف روزانه گاز در خانوارهای شهری و روستایی استان اصفهان را به ترتیب ۴.۶ و ۸.۶ مترمکعب اعلام کرد و گفت: وظیفه این شرکت ارائه خدمات مستمر و ایمن گاز طبیعی از طریق برنامه‌ریزی، طراحی، اجرا، بهره‌برداری و نگهداری شبکه‌ها و تاسیسات گازرسانی، برای رفع نیاز و رفاه مشترکان خانگی، صنعتی و عمومی در سطح استان، با رعایت استانداردها و ضوابط فنی است.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عضو کمیسیون انرژی مجلس خبر داد:

تصویب کلیات طرح اساسنامه شرکت گاز

به دنبال عملکرد وزارت نفت در بخش گازرسانی؛

نمایندگان مجلس از وزارت نفت قدردانی کردند

معاون مهندسی شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران خبر داد:

معرفی تکنولوژی های جدید برای فیلتراسیون گاز طبیعی

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان خبر داد:

اجرای بیش از 65 کیلومتر عملیات شبکه گذاری

ارسال نظر