بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
روند پیشرفت عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح شهید بندر اهواز رو به پایان است و عملیات تکمیلی عرشه پل (L200) شامل جدول زنی، بتن ریزی، نصب هندریل‌ها، تمیز کاری و ... در حال تکمیل است تا به زودی این مسیر بهره برداری و به زیر ترافیک رود.
کد خبر : ۱۹۱۹۵۰
به گزارش بورس نیوز، با تکمیل این پروژه ترافیک در مسیرهای این پل که شاهراه شهر اهواز است کاهش خواهد یافت.

 
بر اساس این گزارش، روند پیشرفت عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح شهید بندر اهواز رو به پایان است و عملیات تکمیلی عرشه پل (L200) شامل جدول زنی، بتن ریزی، نصب هندریل‌ها، تمیز کاری و ... در حال تکمیل است تا به زودی این مسیر بهره برداری و به زیر ترافیک رود.

 
مجری این پروژه شرکت سابیر از شرکت‌های تابعه هلدینگ سیمان تامین شستاست و درپی افتتاح وبهره برداری لاین اصلی این پروژه از میدان نخل به سمت جاده ماهشهر و بلعکس (L100 ) درخرداد 97، هم اکنون چهارلاین باقی مانده درحال تکمیل است.

گفتنی است پل شهید بندر در فلکه چهار شیر اهواز واقع است که دارای 5 مسیر (یک محور اصلی و چهار رمپ چپ گرد) است که مسیر اصلی آن از سال گذشته در حال بهره برداری است.

 
دراین خصوص ذکر این توضیح ضروری است که همزمان با تکمیل محور ) از جاده ماهشهر به سمت جنوب بزرگراه پاسداران (L200 عملیات اجرایی محور L500(از مسیر شمال به جنوب بزرگراه پاسداران به سمت جاده ماهشهر) نیز آغاز و درحال اجراست.

شایان ذکر است که محور L300 از میدان پنج نخل به سمت شمال بزرگراه پاسداران و محور L400 نیز از مسیر جنوب به شمال بزرگراه پاسداران به سمت میدان پنج نخل قرار دارد.

 

 
اشتراک گذاری :
ارسال نظر