بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: کارنامه کاری بنادر کشور طی چند سال اخیر نشان می‌دهد که کمترین آسیب را از تحریم‌ها دیدند و تجار با چالش تخلیه و بارگیری کالا مواجه نشدند.
کد خبر : ۱۹۲۱۶۰

بنادر کمترین آسیب را از تحریم ها دیدند

به گزارش بورس نیوز، سیدبهادر احرامیان با اشاره به حضور بخش خصوصی در بنادر کشور اظهار کرد: کارنامه کاری بنادر کشور طی چند سال اخیر نشان می‌دهد که کمترین آسیب را از تحریم‌ها دیدند و تجار با چالش تخلیه و بارگیری کالا مواجه نشدند.

وی افزود: بنادر کشور طوری عمل کردند که تحریم‌ها تاکنون هیچ تاثیری بر روند تخلیه و بارگیری کالا نداشته و در شرایط فعلی روال طبیعی دنبال شده است.

عضو اتاق بازرگانی ایران ادامه داد: برای اینکه بنادر کشور فعال تر شوند و بتوان از ظرفیت‌های بالقوه آن استفاده کرد، توصیه می‌کنم سرمایه‌گذاران به سمت پسکرانه بنادر بروند.

احرامیان بیان کرد: پسکرانه بنادر فرصت خوبی برای توسعه فعالیت بخش خصوصی فراهم می‌کند. با سرمایه‌گذاری در این حوزه امکان صادرات کالا با شرایط بهتری فراهم شده و از طرفی کارخانه‌هایی که با مشکل کمبود آب مواجه هستند پسکرانه بنادر به رونق بخشی فعالیت‌های آنان کمک می کند.

وی تاکید کرد: بخش خصوصی همیشه آماده سرمایه‌گذاری در بنادر کشور و سایر بخش‌های سودده بوده است. در این میان حمایت سازمان بنادر و دریانوردی می‌تواند به توسعه سرمایه‌گذاری و استقبال سرمایه‌گذاران منجر شود.

عضو اتاق بازرگانی ایران در پایان گفت: بخش خصوصی در توسعه بنادر کوچک می تواند نقش موثری داشته باشد. بنادر کوچک برای سرمایه‌گذاری‌های تخصصی بسیار مناسب بوده و می‌توان این کار را بر اساس تجربیاتی که در سایر کشورها وجود دارد پیاده‌سازی کرد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر