بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان خبر داد:

اجرای بیش از 65 کیلومتر عملیات شبکه گذاری

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: شرکت گاز استان گیلان در سه ماه نخست سال جاری موفق به اجرای بیش از ۶۵ کیلومتر عملیات شبکه‌گذاری شده است.
کد خبر : ۱۹۲۸۸۶

به گزارش بورس نیوز، حسین اکبر درباره عمیلیات شبکه‌گذاری استان گیلان اظهار کرد: شرکت گاز استان گیلان در سه ماه نخست امسال موفق به اجرای بیش از ۶۵ کیلومتر عملیات شبکه‌گذاری شده که بر اساس آن مجموع طول شبکه و خط تغذیه گاز در سطح استان به بیش از ۲۰ هزار و ۶۰۰ کیلومتر رسیده است.

وی افزود: تعداد انشعاب‌های نصب شده در مدت‌زمان یادشده را ۲ هزار و ۷۰۰ انشعاب بوده که مجموع انشعابات گاز در استان به ۵۸۴ هزار و ۶۰۰ عدد رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان بیان کرد: ۶ هزار و ۲۰۰ مشترک جدید در سه ماهه ابتدایی سال جاری جذب شدند. در حال حاضر ۹۸ درصد خانوارهای شهری و روستایی استان گیلان از گاز طبیعی استفاده می‌کنند و با این تعداد مجموع مشترکان گاز در گیلان به یک میلیون و ۶۵ هزار مشترک رسیده است. همچنین ۳۴ واحد صنعتی و ۹۲۸ واحد تجاری نیز به شبکه گاز طبیعی متصل شده‌اند.

اکبر گفت: در حال حاضر ۵ هزار و ۵۹۵ واحد صنعتی، ۷۵ هزار و ۱۳۸ واحد تجاری و ۹۶ جایگاه سی‌ان‌جی در استان گیلان از گاز طبیعی برخوردار هستند، میزان مصرف گاز استان در مدت‌زمان یادشده بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون مترمکعب است.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عضو کمیسیون انرژی مجلس خبر داد:

تصویب کلیات طرح اساسنامه شرکت گاز

از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی انجام شد؛

فراخوان مسابقه طراحی سی ان جی

معاون مهندسی شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران خبر داد:

معرفی تکنولوژی های جدید برای فیلتراسیون گاز طبیعی

ارسال نظر