بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷
گروه کارخانجات صنعتی تبرک با سرمایه ۲ هزار و ۲۳۱ میلیارد و ۵۰۴ میلیون ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.
کد خبر : ۱۹۲۹۳۳

به گزارش بورس نیوز، گروه کارخانجات صنعتی تبرک با سرمایه ۲ هزار و ۲۳۱ میلیارد و ۵۰۴ میلیون ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

این شرکت در دوره یاد شده، مبلغ ۹۶ میلیارد و ۴۳۱ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۴۳ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ معادل ۷۹ درصد کاهش داشته است.

همچنین، کاهش ۶۶ درصدی جمع درآمدهای عملیاتی را یکی از دلایل عمده کاهش سود هر سهم نسبت به دوره مالی پیشین عنوان کرده است.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ یک هزار و ۷۱۹ میلیارد و ۲۱۹ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

«تبرک» در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۶، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۴۵۱ میلیارد و ۸۸۶ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۲۰۳ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

همچنین بر اساس این گزارش، ارزش بازار شرکت گروه کارخانجات صنعتی تبرک در دوره یاد شده، با افزایش ۶ هزار و ۲۵ میلیارد و ۸۴۸ میلیون ریال به ۸ هزار و ۵۵۵ میلیارد و ۳۰ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۸ میلیارد و ۸۲۹ میلیون ریال معادل یک هزار و ۴۵۷ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال محاسبه شد.

«تبرک» تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۴۵ میلیارد و ۵۱۱ میلیون ریال به مبلغ معادل ۱۱۳ میلیارد و ۲۲ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۶۷ میلیارد و ۵۱۱ میلیون ریال سود کسب کرد.

گروه کارخانجات صنعتی تبرک طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۵۴ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال خریداری کرد.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
کبری متعبد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
با سلام
شماره فاکس اعلام شده وصل نمی شود خواهشمند است آدرس ایمیل ارسال شود.یا یکی از بانکهای عضو شتاب معرفی شود تا سهامداران با کپی کارت ملی و کد بورسی سود را دریافت کنن. یا به کد سجام ریخته شود. با تشکر