بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس گفت:

تشویق انبوه‌سازان مسکن با افزایش 60درصدی تسهیلات

عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس گفت: وزارت راه و شهرسازی برای تشویق انبوه‌سازان به تولید مسکن مشوق‌های جدیدی دردستور کار دارد که یکی از آنها افزایش 60 درصدی تسهیلات ساخت‌وساز خواهد بود.
کد خبر : ۱۹۳۰۱۴

به گزارش بورس نیوز، علیم یارمحمدی درباره رویکرد مسکن‌سازی وزارت راه و شهرسازی در دو سال آینده، اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی در حوزه تولید مسکن برنامه‌ریزی کلانی دارد که تولید 100 هزار واحد مسکونی توسط وزارت دفاع، تولید 400 هزار واحد توسط وزارت راه و بازآفرینی شهری بخشی از برنامه‌های پیش روی وزارتخانه است.

وی افزود: وزارت راه و شهرسازی برای تولید انبوه مسکن در استان‌ها مطالعات آمایشی را انجام داده تا شهرستان‌ها بر اساس جمعیت نیازسنجی شوند.

نماینده مردم زاهدان در خانه ملت ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی برای تشویق انبوه‌سازان به تولید مسکن مشوق‌های جدیدی دردستور کار دارد که یکی از آنها افزایش 60 درصدی تسهیلات ساخت‌وساز خواهد بود.

یارمحمدی خاطرنشان کرد: در وضعیت فعلی مردم نسبت به وضعیت بازار مسکن معترض بوده و گله‌مند هستند. مردم اعتقاد دارند که دولت بر اساس اصول قانون اساسی مکلف به تولید گسترده مسکن برای رفع نیاز مردم است.

این نماینده مردم در مجلس دهم بیان کرد: در بخش تولید مسکن رویکرد نظام‌مند و برنامه‌ریزی شده‌ای در سطح کلان وجود ندارد و دولت‌ها بر اساس سلیقه و سیاست‌های خود اقدام می‌کنند، این موضوع سبب می‌شود که یک دولت اقدام به تولید انبوه مسکن کند و دولت دیگر در این حوزه اقدامی مناسب انجام ندهد.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: در وضعیت کنونی دولت و وزارت راه و شهرسازی برنامه‌ریزی گسترده‌ای را برای تولید مسکن در کشور انجام داده، اما این برنامه‌ها هنوز عملیاتی نشده و فقط روی کاغذ است./


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر