بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
سهام شهید قندی در یکسال گذشته بالاترین بازدهی را داشته و با فروش دارایی های راکد، حرکت توسعه ی خود را سرعت می بخشد.
کد خبر : ۱۹۳۰۸۱

ثبت بالاترین بازدهی سهم برای قندی / زمین های صفائیه این کابل ساز را نجات می دهد

عزیزاله عصاری مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات در گفت و گو با بورس نیوز گفت: کارخانجات شهید قندی یکی از برندهای خیلی خوبی کشور است که سابق بر این کابل های مسی را تولید می کرد و بعد به تولید فیبرهای نوری روی آورد.

وی ضمن اشاره به این مطلب که مخابرات ایران از نظر تخصصی فقط این شرکت را همراه خود داشت افزود: متاسفانه مجموعه شهید قندی مقداری افت کرد اما؛ در 2 سال روند تولید و فعالیت این مجموعه در حال رشد است.

عصاری تصریح کرد: اگر رشد سهم را در بازار سرمایه دنبال کنید، خواهید دید که بازدهی شهید قندی در این یکسال گذشته بسیار مطلوب بوده است که دلیل آن امید و اعتماد سهامداران به این مجموعه تولیدی است.

وی با تاکید بر بالا بودن پتانسیل شهید قندی گفت: در منطقه صفائیه یزد که بهترین منطقه شهراست حدود 110 هکتار زمین متعلق به کارخانجات شهید قندی است.

مدیرعامل ومعادن در مورد آینده این زمین ها گفت: باید یکسری کار روی آنها انجام شود تا بتوانیم زمین ها را بفروشیم این اتفاق هم باعث گسترش مجموعه شهید قندی و هم باعث سرمایه گذاری بر روی فضاهای اکتشاف و فضاهای پهنه های یزد خواهد شد.

وی از مذاکره با استاندار یزد خبر داد و افزود: در چند جلسه با دکتر طالبی استاندار جدید یزد و وی قول داده است که حتما در این کار به ما کمک کنند. ممکن است کمی به سرعت انجام نشود چون بحث طرح جامع شهر یزد مطرح بوده و باید صفائیه را در بحث کاربری ببینند اما؛ همه نظرات مثبت است.

عصاری خاطرنشان کرد: خوشبختانه ما مسئولان استان را همراه خودمان داریم و مدیریت مجموعه نیز منظم و برنامه ریز بوده و شرکت را به سمت و سوی سودآوری حرکت داده است.

وی در مورد پیش بینی خود از زمان فروش زمین های شهید قندی گفت: بستگی به طرح جامع دارد اما؛ بخشی از زمین آن را مزایده گذاشتند که حدود 10 هکتار است. اما اگر طرح جامع شهر در این منطقه پیاده شود، بقیه زمین ارزش افزوده خیلی بالاتری برای مجموعه خواهد داشت.

مدیرعامل ومعادن تاکید کرد: به زودی سهامداران می فهمند که روی دارایی با ارزشی دارند سرمایه‌گذاری می کنند و این مهم اساسا ربطی به سودآوری شهید قندی ندارد بلکه سهامداران پتانسیل بالقوه ای شهید قندی و اراده مسئولان این مجموعه برای رشد را به خوبی می بینند.



اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
احمد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶
سلام از مدیر عامل سوال می کردید که ایا امسال افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی رو برای شرکت شهید قندی در برنامه خود دارند یا خیر