بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹
در دوره مالی منتهی به 97 اتفاق افتاد؛

بیش از 23 میلیون ریال سود خالص «حپترو»

مبلغ ۲۳ میلیارد و ۱۲۷ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۶۶ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ معادل ۴۲ درصد افزایش داشته است.
کد خبر : ۱۹۳۱۲۳

به گزارش بورس نیوز، شرکت مهندسی حمل‌ونقل پتروشیمی با سرمایه ۲۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت مهندسی حمل‌ونقل پتروشیمی در دوره یاد شده، مبلغ ۲۳ میلیارد و ۱۲۷ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۶۶ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ معادل ۴۲ درصد افزایش داشته است.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۱۰۵میلیارد و ۲۳ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

«حپترو» در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۶، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۲۳ میلیارد و ۳۶۲ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۱۱۷ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

شرکت مهندسی حمل‌ونقل پتروشیمی در صورت های مالی تلفیقی، سود هر سهم در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ را مبلغ ۲۲۳ ریال و سود خالص را مبلغ ۵۱ میلیارد و ۶۶ میلیون ریال اعلام کرده است.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر