بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹
در مهرماه سال جاری برگزار می شود؛

برگزاری چهارمین ارزیابی آتش نشانان وزارت نفت

سرپرست ایمنی و آتش نشانی اداره کل بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل وزارت نفت گفت: در این دوره از رقابت‌ها چهار گروه منتخب آتش‌نشان از چهار شرکت اصلی و در مجموع ۱۶ تیم ارزیابی خواهند شد و ارزیابی این تیم‌ها با قدردانی از نفرات برتر پایان می‌یابد.
کد خبر : ۱۹۳۱۳۰

به گزارش بورس نیوز، مهدی باستان، اظهار کرد: چهارمین دوره ارزیابی عملیاتی تخصصی آتش‌نشانان وزارت نفت، چهارم تا هفتم مهرماه سال جاری به میزبانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این دوره از رقابت‌ها چهار گروه منتخب آتش‌نشان از چهار شرکت اصلی و در مجموع ۱۶ تیم ارزیابی خواهند شد که هم‌زمان با هفتم مهرماه، روز ملی آتش‌نشانی، ارزیابی این تیم‌ها با قدردانی از نفرات برتر پایان می‌یابد.

سرپرست ایمنی و آتش نشانی اداره کل بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل وزارت نفت ادامه داد: آمادگی آتش‌نشانان از اهمیت زیادی برخوردار بوده و به همین علت این ارزیابی در سال‌های فرد بین شرکت‌های تابع و بهره‌بردار چهار شرکت اصلی و سال‌های زوج میان منتخبان شرکت‌های اصلی و از سوی اداره کل اچ‌اس‌یی و پدافند غیرعامل وزارت نفت برگزار می‌شود.

باستان گفت: در این دوره ۱۶ تیم به ارزیابی وزارت نفت راه پیدا می‌کنند. این ارزیابی سبب افزایش آمادگی آتش‌نشانان در رویارویی با شرایط اضطراری و حوادث، با توجه به وظایف محوله خواهد شد.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی:

زنگنه یکی از عناصر مهم و کلیدی دولت تدبیر و امید است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

سیستم رسانه‌ای باید فعال عمل کنند

کلیات طرح افزایش ظرفیت پالایشگاه میعانات گازی و نفت خام تصویب شد؛

احداث پتروپالایشگاه‌ها از بهارستان موافقت گرفت/ بورس یکی از بازوهای نقدینگی طرح مجلس

ارسال نظر