بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸
در دوره یک ماهه منتهی به خردادماه انجام شد؛

رشد درآمد «پکویر»

شرکت کویر تایر در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۴۹۱ میلیارد و ۳۶۸ میلیون ریال درآمد داشته است.
کد خبر : ۱۹۳۱۳۹

به گزارش بورس نیوز، شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی خلیج فارس در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۱۳۰ میلیارد و ۳۲۳ میلیون ریال درآمد داشته است.

«حفارس» براساس عملکرد ۳ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۳۳۱ میلیارد و ۹۹۸ میلیون ریال درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، افزایش ۱۹ درصدی را نشان می‌دهد.

شرکت پتروشیمی خراسان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود یک میلیارد و ۴۵۸ میلیون ریال درآمد داشته است.

«خراسان» براساس عملکرد ۳ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۳ میلیارد و ۸۲ میلیون ریال درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، حکایت از افزایش ۱۰۲ درصدی دارد.

شرکت لعابیران در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۳۳ میلیارد و ۲۰۶ میلیون ریال درآمد داشته است.

«شلعاب» براساس عملکرد ۳ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۸۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال درامد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، افزایش ۶۰ درصدی را نشان می‌دهد.

شرکت کویر تایر در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۴۹۱ میلیارد و ۳۶۸ میلیون ریال درآمد داشته است.

«پکویر» براساس عملکرد ۳ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ یک هزار و ۶۸۶ میلیارد و ۱۸۴ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، حکایت از رشد ۳۲ درصدی دارد.

شرکت داده‌پردازان ایران در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۱۲۱ میلیارد و ۵۷ میلیون ریال درآمد داشته است.

«مداران» براساس عملکرد ۳ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۵۰۹ میلیارد و ۹۳۵ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، افزایش ۲۱۴ درصدی را نشان می‌دهد.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سنگ‌تمام سرمایه‌گذار برای این تایرساز؛

بار افزایش سرمایه "پکویر" بر دوش "وامید"

مقادیر فروش تجمیعی ۱۱ ماهه به ۱۷.۵۰۰ تن رسید؛

افت مجدد نرخ لاستیک رادیال "پکویر"

نگاهی به رد این لاستیک‌ساز روی لیست فروش؛

رشد ۱۰درصدی نرخ محصول اصلی «پکویر»

ارسال نظر