بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به مدیران تگزاسی تا سکانداری که از نبش اتوبان همت سودای افزایش سرمایه را از دل شرکت چاق ورشکسته مشهدی دارد ...
کد خبر : ۱۹۳۱۴۶

به گزارش بورس‌نیوز، پس از آنکه سکاندار معروف موسسه مالی و اعتباری سر تعظیم را در برابر پذیرفتن هیات سرپرستی و ادغام بانک‌ها فرود آورده و این روزها سخت از نبش کوچه رضوان به ماشین‌های اتوبان همت نگاه می‌کند، گویا در تصور و تفکر شیطنت‌های دیگری بوده که به لیست عملکرد خود اضافه کند.

پرونده آقای سکاندار گویا در شورای شهر مشهد و پرونده گازوییل قاچاق در سلیمانیه عراق نیز به جریان افتاده و نگاه‌های عمیق به اتوبان همت، شاید راهی برای کریدور جدید مواصلاتی باشد.

اما نکته‌ای که نباید با تغییر اسم‌های موسسات به فراموش سپرده شود، جولان سرمایه‌گذاری آقای سکاندار در دل پدیده شاندیز است؛ این سوال پیش می‌آید که افزایش سرمایه شرکت که گویا برای آقایان به کت‌وشلوار شیک بدل شده، درحالی رقم خواهد خورد که سرمایه اصلی این موسسه در پدیده شاندیز رسوب شده «سوخت شد» است.

باید به سکاندار این موسسه اعلام شود که ماجرای سوخت، ادغام و ... را هم اگر با تداخل زمانی وقفه‌ای برای دور نگاه‌داشتن ذهن سهامدار داشته باشید، اما سرمایه سوخت شده این موسسه در دل این پدیده را باید کجای دل سهامدار گذاشت.

فولادی‌های خاص
شاید خرید و فروش فولاد در بازارهای آهن و بورس‌کالا کاملا مرسوم باشد اما جدیدا مدارکی آمده که یکی از حوزه‌های علمیه دستی در دیگ‌های داغ فولادی داشته و برخی آقایان به‌غیر از ورود به جنگل، ماشین، صادرات، سوخت و ... به اموری ماننده اکتشاف، معدن و فولاد آلیاژی نیز ورود می‌کنند.
حال جای سوال دارد که شفافیت مالی، نحوه هزینه کرد، قراردادها، مالیات و هزار مساله دیگر.. اصلا مگر وظیفه حوزه علمیه و شرکت در کارهای اقتصادی است؟

معنی ثبات را فهمیدیم
امروز در آمارها آمد که قیمت گوشت به ثبات رسید!!! گوشت گوسفندی بدون دنبه به قرار هر کیلو ۱۰۰هزار تومان!!! مگر گوشت گوسفندی قیمت قبل از جهش آن ۱۰۰هزارتومان بوده که حال به ثبات رسیده است؛ به یقین رسیده‌ایم مسئول و معاون وزیری که تنظیم بازار گوشت را بر عهده دارد کماکان دلش در آستین تگزاس مانده و سودای رفتن به پیش خانواده از سوی این مدیر دو تابعیتی، معیارهای اقتصادی را هم از سر او پرانده چه برسد به قیمت گوشت و ثبات و مردم.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در تالار محصولات صنعتی و معدنی انجام می شود؛

بورس کالا میزبان بیش از 3 هزار تن سبد تیرآهن مخلوط

در تالار محصولات صنعتی و معدنی انجام می شود؛

بورس کالا میزبان بیش از 3 هزار تن سبد تیرآهن مخلوط

ارسال نظر