بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
از سوی مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی گل گهر صورت گرفت؛

تبریک «کگل» به مناسبت روز صنعت و معدن

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با صدور پیامی این روز را به همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت.
کد خبر : ۱۹۳۱۸۷

به گزارش بورس نیوز، به مناسبت فرارسیدن ۱۰ تیرماه گرامیداشت روز صنعت و معدن، ملارحمان مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با صدور پیامی این روز را به همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن دهم تیر ماه روز ملی صنعت و معدن فرصت مغتنمی است تا با تبیین و معرفی دستاوردهای صنعتی و معدنی کشور عزیزمان ایران، نقش کلیدی این دو حوزه را در اقتصاد و تحقق اهداف بلندمدت کشور یادآور شویم، عرصه ای که تلاش های تحسین برانگیز غیور مردان پولادین، چرخ های موتور پیشرفت کشور را به حرکت درآورده و با عزمی ملی و مدیریتی جهادی به پیش می‌رود.

بي‌گمان كسب موفقيت‌هاي بي‌بديل تلاشگران صنعت و معدن در بخش‌هاي دولتي و غيردولتي نشانه‌اي آشكار و مصداقي بارز از توسعه و پيشرفت چشمگير فرزندان برومند اين سرزمين است كه در پرتو مسئوليت‌پذيري منابع انساني متعهد و متخصص بدست آمده است و مجموعه صنعت و معدن كشور با اتكا به خلاقيت و هوشمندي بي‌نظير به‌گونه‌اي تحسين‌ برانگيز اوج كارآمدي نيروهاي توانمند داخلي را به اثبات رسانده‌ است.

لذا اینجانب بر خود لازم می‌دانم ضمن تبریک این روز خدمت تمامی فعالان عرصه صنعت و معدن به ویژه شاغلین عزیز در مجموعه عظیم گل‌گهر، پیشرفت هرچه بیشتر حوزه صنعت و معدن کشور را در سالی که بنا به تدبیر مقام معظم رهبری به نام «رونق تولید» نامگذاری گردیده است را از درگاه خداوند متعال مسئلت ‌نمایم.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر