بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹
رد احتکار خودرو از سوی نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس:‌

تکمیل خودرو‌های ناقص نیازمند نقدینگی است

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس ضمن رد موضوع احتکار خودرو توسط خودرو سازان تاکید کرد:کسری قطعات خودرو‌های موجود در پارکینگ خودروسازان نیازمند نقدینگی است و مجلس شورای اسلامی حامی تولید است و از آن حمایت می‌کند.
کد خبر : ۱۹۳۲۰۱
به گزارش بورس نیوز، فریدون احمدی نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جهاد خودکفایی که برای تولید قطعات پیشرفته در ایران خودرو شکل گرفته تصمیم هوشمندانه‌ای جهت مقابله با تحریم‌های آمریکا و کاهش وابستگی ارزی است، گفت: مشارکت شرکت ها‌ی دانش بنیان در طرح جهاد خودکفایی قطعات پیشرفته خودرو باعث تسریع در روند این امر می‌شود.

وی از آمادگی وحمایت مجلس شورای اسلامی از خودروسازان کشور برای تحقق بومی سازی قطعات پیشرفته خودرو خبر داد و اظهار کرد: شرکت‌های دانش بنیان به عنوان بازوی قدرتمند صنعت خودروی کشور برای بومی سازی این قطعات هستند و دراین زمینه گام‌های تازه‌ای برداشته اند.

احمدی ضمن رد موضوع احتکار خودرو توسط خودرو سازان تاکید کرد: کسری قطعات خودرو‌های موجود در پارکینگ خودروسازان نیازمند نقدینگی است و مجلس شورای اسلامی حامی تولید است و از آن حمایت می‌کند.

نماینده مردم زنجان در عین حال اظهارداشت: خودروسازان باید با حفظ کیفیت و احترام به مشتری خودرو‌های ناقص را تکمیل و تحویل مشتریان بدهند.

وی اظهار امیدواری کرد مسوولان با حمایت اصولی از صنعت خودروی کشور زمینه‌های رشد و توسعه زیر ساخت این صنعت را در دوران رونق تولید و خودکفایی با هدف مقابله با تحریم آمریکا بیش از پیش فراهم سازند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر