بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
در دوره ۱۲ماهه اتفاق افتاد؛

سود خالص تلفیقی ۲۶میلیارد ریالی «خنصیر»

شرکت مهندسی نصیرماشین، سود عملیاتی تلفیقی را مبلغ ۱۲میلیارد ریال، سود خالص تلفیقی را مبلغ ۲۶ میلیارد ریال و سود انباشته تلفیقی قابل انتساب به صاحبان سهام شرکت اصلی را مبلغ ۱۰۵میلیارد ریال اعلام کرد.
کد خبر : ۱۹۳۲۳۷

سود خالص تلفیقی 26میلیارد ریالی «خنصیر»

به گزارش بورس نیوز، شرکت مهندسی نصیر ماشین در اطلاعات و صورت‌های مالی تلفیقی ۱۲ماهه منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۷ سود هرسهم را با رشد ۶درصدی نسبت به سال مالی ۱۳۹۶ از مبلغ ۲۰۹ریال به ۲۲۲ریال افزایش داد.

«خنصیر» سود هرسهم را در شرکت اصلی مبلغ ۳۴۸ریال اعلام کرده که رقم سود نسبت به سال مالی۱۳۹۶ با رشد ۶۹درصدی همراه شده است.

این شرکت سود عملیاتی تلفیقی را مبلغ ۱۲میلیارد ریال، سود خالص تلفیقی را مبلغ ۲۶ میلیارد ریال و سود انباشته تلفیقی قابل انتساب به صاحبان سهام شرکت اصلی را مبلغ ۱۰۵میلیارد ریال اعلام کرد.

فروش این شرکت در دوره مالی مورد گزارش به ۴۰۸هزار و ۳۰۰قطعه به ارزش ۳۳۰میلیارد و ۷۸۹میلیون ریال رسیده که در پایان دوره سود ناخالص ۵۸میلیارد و ۴۶۵میلیون ریال اعلام شده است.

اهداف و برنامه‌های راهبردی شرکت در خصوص تولید و فروش محصولات تشریح شده که «خنصیر» همچون سال‌های قبل تمامی مساعی خود را درجهت کاهش هزینه‌ها و افزایش ظرفیت تولید و بهره‌وری به کار گرفته است. 

به ترتیبی که باتوجه به وضعیت سخت اقتصادی و بحران‌های مالی و خروج گروهی از تولیدکنندگان در عرصه تولید انبوه این شرکت به ترتیبی عمل خواهد کرد که سودآوری سهامداران حفظ شود؛ این امر ازسوی مدیریت شرکت درحال برنامه‌ریزی است ولی به دلیل بحران‌های اقتصادی و سیاسی بسیاری از عوامل تولید خارج از عهده مدیریت خواهد بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر