بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
معاون طرح و برنامه گفت: بیش از 84 درصد واردات کشور کالاهای واسطه‌ای و سرمایه‌ای بوده که این بخش از واردات، اثرگذار برای تولید کشور است.
کد خبر : ۱۹۳۲۹۱

به گزارش بورس نیوز، سعید زرندی اظهار کرد: تکلیف قرآن مبنی بر تقویت بنیه دفاعی به مسلمین، امروز با توجه به جنگ اقتصادی، تقویت بنیه و پایه‌های تولید و اقتصاد است تا بتواند در برابر دشمن مقاوم باشد.

وی افزود: مردم و مسئولان باید احساس کنند که یک جنگ واقعی اتفاق افتاده، بنابراین باید تهدیدات موجود با یک برنامه‌ صحیح به یک فرصت برای اقتصاد کشور تبدیل شود.

معاون طرح و برنامه ادامه داد: راهکارهای مقابله با تحریم و حرکت به سوی رونق تولید از جمله اقدام‌هایی است که وزارت صمت انجام داده است.

زرندی تاکید کرد: برنامه محوری که در این روزها لازم بوده و باید در این مسیر تلاش کنیم این است که همه در جهت رونق تولید گام جدی و موثری برداریم.

وی خاطرنشان کرد: تحریم مشکلات زیادی برای کشور و تولید به وجود آورده اما همیشه سختی‌ها، فرصت‌هایی را در پی دارند که باید آنها را شناسایی کنیم.

معاون طرح و برنامه افزود: بیش از 84 درصد واردات کشور کالاهای واسطه‌ای و سرمایه‌ای است که این بخش از واردات، اثرگذار برای تولید کشور است.

زرندی تصریح کرد: کمبود ارز و مشکلات بین‌المللی سبب ‌شد در همه سطوح، یک اتفاق نظر درباره ساخت داخل رخ دهد، بنابراین نیاز اصلی واحدهای تولیدی در واردات شناسایی شد.

معاون طرح و برنامه گفت: در همین راستا نمایشگاهی با عنوان «فرصت‌های ساخت داخل» برگزار می‌شود و مقرر شده در این نمایشگاه نیاز‌های تولید، به نمایش گذاشته شود و از طرفی دیگر، شرکت‌های دانش بنیان، مراکز علمی و سرمایه‌گذاران امکان تولید آن را مورد بررسی قرار دهند.

گفتنی است، این نمایشگاه از 27 تیر ماه تا 30 تیر در نمایشگاه بین‌المللی برگزار خواهد شد.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سرپرست دفتر توسعه صنایع پایین‌دستی پتروشیمی گفت:

حفظ منافع تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان واقعی، یک راهبرد ویژه

از سوی مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی گل گهر صورت گرفت؛

تبریک «کگل» به مناسبت روز صنعت و معدن

مشاور عالی و دستیار ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت:

برندسازی، ضعف اصلی تولیدکنندگان پوشاک ازجمله ورزشی است

به مناسبت روز دهم تیرماه تشریح شد؛

تبریک وزیر صمت به مناسب روز ملی صنعت و معدن

ارسال نظر