بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به خبرهای هلدینگ های پتروشیمی و تجدید ارزیابی یکی از بانک ها و...
کد خبر : ۱۹۳۴۵۶
به گزارش بورس نیوز، شایعات مربوط به تخلف در بزرگترین هلدینگ های پتروشیمی کشور امروز رنگ واقعیت به خود گرفت. اهالی پلاک ۳۸ خیابان کریمخان بر وجود فساد در بعضی مدیران این مجموعه مهر تایید زدند و اعلام کردند پای دستگاه قضا وسط آمده! متخلفان گرامی، با این حساب آماده پس دادن رشوه های دریافتی از جمله آپارتمان خیابان فرشته باشید.

تهاتر به جای ادغام
گفتیم هلدینگ پتروشیمی، یاد برادر کوچکتر هلدینگ بالا افتادیم. ظاهرا پیشنهاد شده این هلدینگ یکی از پالایشگاه های تازه تاسیس خود را با برخی دارایی های یکی از نفتی های دولتی تهاتر کند. با توجه به این خبر و همچنین عرضه اولیه ای که این هلدینگ در پیش دارد، باید منتظر تحرکات این سهم باشیم. به نظر می رسد حالا که ادغام این مجموعه به سرانجام نرسیده، آقایان به بهانه تهاتر اندیشه تغییرات دیگری در سر می پرورانند.

بانک بورسی در تدارک تجدید ارزیابی
گویا یکی از بانک های وابسته به یکی از نهادهای بزرگ اقتصادی کشور، در تدارک افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها است.

آموزش سرمایه گذاری در بورس توسط استادان دانشگاه پشمک آباد
این روزها اقبال عمومی به بازار سرمایه افزایش یافته و صف های عریض و طویلی برای دریافت کد بورسی در کارگزاری ها شکل گرفته است. این وسط، عده ای هم از آب گل آلود ماهی گرفته و به بهانه آموزش رایگان سرمایه گذاری در بازار سرمایه، به فکر سرکیسه کردن سهامداران افتاده اند. مدرسان دوره ها هم غریبه نیستند. کارمندان دم دستی مجموعه برگزار کننده دوره های آموزشی. البته معلوم نیست با چه ترفندی این بزرگواران مجوز تدریس در دانشگاه پشمک آباد را هم از آن خود کرده اند. طوری هم با غلظت خود را مدرس دانشگاه معرفی کرده اند، که اقتصاددانان دنیا انگشت به دهان مانده و در صف ثبت نام در دوره ها، زنبیل گذاشته اند.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
عباس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳
واقعا حرف دل ما رو زدی. امروزه هر کس از راه میرسه خودش را مدرس تحلیل تکنیکال معرفی می کنه . همش هم آموزش های تکراری و تئوری . همش کپی برداری . فقط بلدند دو تا خط خطی کنند و کارشان رو بزرگ جلوه بدن . اینها اگر چیزی بلد بودند که نمی آیند مردم رو سر کیسه کنند می رفتند خودشون از بازار پول در می آوردند نه از سرکیسه کردن مردم مبتدی و ساده.
بورس نیوز واقعا ممنونیم که به این حواشی ریز همیشه پرداخته ای .
مرداویج
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
یارو اومده اسم خودش رو گذاشته پژوهشگر و استاد دانشگاه در حالی که آدم جمع کن هست برای پر کردن صندلی رزومه اش هم کلاهبرداری بوده از مردم /سازمان بورس هم خودشو زده به خواب