بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
ساعت ثبت سفارش عرضه اولیه سهام شرکت پتروشیمی نوری اعلام شد.
کد خبر : ۱۹۳۵۷۶

اطلاعیه ساعت ثبت سفارش «نوری»

به گزارش بورس نیوز، روز شنبه مورخ 22/04/1398 تعداد 300 میلیون سهم معادل 10 درصد از سهام شرکت پتروشیمی نوری( نوری) به عنوان پانصدو بیست و چهارمین شرکت پذیرفته شده برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش «محصولات شیمیایی» ، گروه «تولید مواد شیمیایی پایه» و طبقه «تولید مواد شیمیایی پایه به جز کود» در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد «نوری» به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد. توجه به موارد زیر ضروری است:

دوره ثبت سفارش از ساعت 10:00 الی 12:30 است. امکان اصلاح و یا حذف سفارش در این مدت امکانپذیر است.

* سهمیه در نظر گرفته شده برای هر کد حقیقی و حقوقی حداکثر 1000 سهم است. هر کد معاملاتی تنها مجاز به ارسال یک سفارش است.

* ورود سفارش صرفاً با کد معاملاتی و در دوره زمانی اعلام شده و به قیمت محدود در دامنه قیمتی تعیین شده (کف قیمت 500ر29 و سقف قیمت 250ر31ریال است)، جهت ثبت سفارش امکانپذیر می باشد و ورود سفارش بصورت گروهی مجاز نیست. کلیه مشتریان بر خط نیز می‌توانند با توجه به شرایط ذکر شده فوق نسبت به ورود سفارش اقدام کنند.

* پس از اتمام دوره ثبت سفارش، کشف قیمت با توجه به وضعیت سفارشات ثبت شده در دوره ثبت سفارش و مطابق با مفاد مندرج در ماده 17 دستورالعمل پذیره‌نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران و فرا بورس ایران مصوب 14/10/1395خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به اطلاعیه شماره 62259/181 مورخ 1398/04/17 مدیریت عملیات بازار منتشره در سایت شرکت بورس اوراق بهادار تهران مراجعه کنند.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر