بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
رییس اداره بازار سرمایه هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس گفت: بررسی عملکرد «نوری» در ۳ ماهه نخست سال ۹۸ حاکی از آن است که این شرکت به راحتی قادر به تحقق سود بیش از آنچه در بودجه پیش بینی شده، خواهد بود ضمن آنکه ارزش‌گذاری سهم بر اساس فعالیت شرکت با ۹۰درصد ظرفیت تولید صورت گرفته است.
کد خبر : ۱۹۳۵۷۹
پاسخ به شایعه گران فروشی در عرضه اولیه «نوری»/ پتانسیل «نوری» برای لمس قیمت های بالا

به گزارش بورس‌نیوز، فرهاد جوانمردی رییس اداره بازار سرمایه هلدینگ خلیج فارس در گفت‌وگو با بورس‌نیوز در خصوص شایعات مربوط به گران فروشی «نوری» و اختلاف حساب ۱۳۰۰ میلیارد تومانی گفت: در ارزشگذاری ۱۳۰۰ میلیارد تومان اختلاف حساب در هر دو روش ارزش گذاری حذف گردیده است.

وی افزود: اختلاف حساب با جم در حال پیگیری است و به احتمال زیاد نتیجه کار به نفع «نوری» ختم می شود. همچنین موضوع اختلاف حساب با سازمان امور مالیاتی نیز بر سر ارزش افزوده بوده که این موضوع نیز در حال پیگیری است. 

رییس اداره بازار سرمایه هلدینگ خلیج فارس تاکید کرد: با توجه به فرض دلار ۱۰ هزار تومانی در ارزش گذاری این شرکت و پیش بینی رشد ۱۰ درصدی نرخ ارز، ارزش گذاری بسیار متعادل بوده و این سهم پتانسیل دستیابی به قیمت های بالاتر را دارد. چرا که نرخ فعلی دلار در سامانه نیما، حدود ۱۱ درصد بالاتر از نرخی است که در فرآیند ارزش گذاری نوری لحاظ شده است. همچنین بررسی عملکرد «نوری» در ۳ ماهه نخست سال ۹۸ نشان می دهد این شرکت به راحتی قادر به تحقق سود بیش از آنچه در بودجه پیش بینی شده، خواهد بود. ضمن اینکه ارزش گذاری سهم بر اساس فعالیت شرکت با ۹۰ درصد ظرفیت تولید صورت گرفته که در ۳ ماهه ابتدای امسال، میانگین تولید پتروشیمی نوری نزدیک به ۱۰۰ درصد بوده است.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
فردوسی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
مشک آن است ببوید ... نه آنکه عطار بگوید...
از نحوه ی حمایت شما معلوم میشه گرانفروشی کردید یا نه...بعد از مجمع باید دید با توجه به اعتقاد راسخ شما در قیمت گذاری مناسب...چه قیمتی باز گشایی و چگونه مورد حمایت قرار میگیرد..جم پیلن بیش از 30% روز بازگشایی قیمت خورد...منتظر نوری هم میمانیم...