بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴
عملکردی متوسط از این کاشی‌ساز در سه ماهه نخست سال مالی۹۸؛

فروش صادراتی دغدغه جدید سهامداران / تکیه این کاشی‌ساز به جایگزینی بازارهای داخلی

این شرکت با تحقق درآمدی ۲۷۶میلیارد ریالی، سود خالصی ۳۷میلیارد ریالی محقق کرده که در حدود ۲۶درصد سود خالص انتهای دوره سال مالی ۱۳۹۷ است.
کد خبر : ۱۹۳۶۱۸

عملکردی متوسط از «کپارس» در سه ماهه نخست سال مالی 1398 :

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، اگر چه در جدیدترین گزارش منتشر شده، شاهد رشد بیش از ۹۰درصدی درآمدهای حاصل از فروش شرکت کاشی پارس در سه ماهه نخست سال مالی۹۸ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل هستیم اما پوشش در حدود ۲۷درصدی این مبلغ در مقایسه با مجموع مبالغ فروش سال مالی۹۷، نشان از عملکردی متوسط و احتمال تکرار سود سال گذشته در سال مالی جاری دارد.

عملکردی متوسط از «کپارس» در سه ماهه نخست سال مالی 1398 :

علیرغم افزایش چشمگیر نرخ‌های فروش صادراتی انواع کاشی‌های دیواری و پرسلانی شرکت کاشی پارس در سه ماهه نخست سال مالی۹۸ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، کاهش محسوس و قابل تامل مقادیر فروش صادراتی در این مدت از رخدادهای با اهمیت و دغدغه‌های اصلی سهامداران این شرکت در ادامه سال خواهد بود.

عملکردی متوسط از «کپارس» در سه ماهه نخست سال مالی 1398 :

همانگونه که در جدول نیز ملاحظه می‌شود افت محسوس فروش صادراتی محصولات این شرکت منجر به افزایش فروش داخلی این شرکت شده که این موضوع با توجه به رکود بازارهای داخلی و حاشیه سود پایین‌تر این محصولات از ریسک‌های سال مالی جاری محسوب می‌شود.

در انتها این شرکت با تحقق درآمدی ۲۷۶میلیارد ریالی، سود خالصی ۳۷میلیارد ریالی محقق کرده که در حدود ۲۶درصد سود خالص انتهای دوره سال مالی۹۷ است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر