بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
سود 411 ریالی به ازای هر سهم بیمه دی در سال۹۷؛

رشد سود فروش سرمایه‌گذاری‌ها، عامل اصلی افزایش سود شرکت

سود ناخالص فعالیت های بیمه ای قبل از محاسبه سود سرمایه‌گذاری‌ها با افزایش ۸درصدی نسبت به سال قبل از آن به ۱.۰۳۸میلیارد ریال رسیده است.
کد خبر : ۱۹۳۶۲۲

رشد سود فروش سرمایه‌گذاری‌ها، عامل اصلی افزایش سود شرکت

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت بیمه دی در سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه سال 1397 با رشد سودآوری همراه بوده و عملکرد مالی این شرکت در سال گذشته منجر به تحقق سود خالص 1.028 میلیارد ریالی و معادل 411 ریال به ازای هر سهم شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 41 درصدی را نشان می‌دهد.

عامل اصلی رشد سودآوری شرکت در سال گذشته را می‌توان به افزایش بیش از 260 میلیارد ریالی سود ناشی از سرمایه‌گذاری‌های شرکت از محل ذخایر فنی عنوان کردکه این سرفصل درآمدی در سال 97 با رشد بیش از 150 درصدی در مقایسه با سال 96 به مبلغ 444 میلیارد و 720 میلیون ریال محقق شده است.

رشد سود فروش سرمایه‌گذاری‌ها، عامل اصلی افزایش سود شرکت

لازم به ذکر است که بخش مهمی از درآمد سرمایه‌گذاری‌های شرکت از محل سود ناشی از فروش سهام شرکت‌های سرمایه‌پذیر صورت گرفته است و رشد محسوس آن به دلیل افزایش قابل توجه قیمت‌ها دربازار سرمایه در سال گذشته بوده است.

همچنین سود ناخالص فعالیت‌های بیمه‌ای قبل از محاسبه سود سرمایه‌گذاری‌ها با افزایش 8 درصدی نسبت به سال قبل از آن به 1.038 میلیارد ریال رسیده است. همچنین درآمد سرمایه‌گذاری شرکت از محل سایر منابع با رشد بیش از 70 درصدی به بیش از 162 میلیارد ریال رسیده است.




اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر