بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹
از سوی سازمان بورس اعلام شد؛

موافقت با افزایش سرمایه «شخارگ»

افزایش سرمایه ۴ هزار میلیارد ریالی شرکت پتروشیمی خارگ از مبلغ ۲ هزار میلیارد ریال به مبلغ ۶ هزار میلیارد ریال از سود انباشته از سوی سازمان بورس بلامانع اعلام شد.
کد خبر : ۱۹۳۸۰۷

به گزارش بورس نیوز، افزایش سرمایه ۴ هزار میلیارد ریالی شرکت پتروشیمی خارگ از مبلغ ۲ هزار میلیارد ریال به مبلغ ۶ هزار میلیارد ریال از سود انباشته از سوی سازمان بورس بلامانع اعلام شد.

افزایش سرمایه شرکت پتروشیمی خارگ به منظور احداث واحد تولید متانول با ظرفیت یک میلیون و ۴۰۲ هزار و ۵۰۰ تن در سال و تکمیل واحدهای تأمین‌کنندة آب، برق و بخار جهت تأمین سرویس‌های یوتیلیتی مورد نیاز واحد متانول ۲ (جدید) و واحدهای موجود مجتمع خواهد بود.

لازم به ذکر است، انجام افزایش سرمایه شرکت پتروشیمی خارگ به مبلغ یاد شده منوط به تصویب صورتهای مالی سال ۹۷ و احراز کفایت سود انباشته پس از کسر سود تقسیم شده در مجمع عادی سالانه و ذخایر مطرح شده در اظهار نظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به صورت‌های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ (مبلغ ۲ هزار و ۳۳۵ میلیارد ریال) است.

بر اساس این گزارش، انجام افزایش سرمایه «شخارک» حداکثر تا ۶۰ روز پس از تاریخ این مجوز امکان‌پذیر خواهد بود. عدم انجام افزایش سرمایه در مهلت مقرر، موجب ابطال این مجوز شده و انجام آن مستلزم اخذ مجوز جدید از این سازمان خواهد بود.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در مجمع عمومی سازمان بورس تهران تصویب شد؛

تقسیم سود ۱۵۰ ریالی «بورس»

در مجمع عمومی فوق العاده بورس تهران مصوب شد؛

تصویب افزایش سرمایه 33درصدی بورس تهران

ارسال نظر