بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
ریل‌های این شرکت اندازه‌گیری شد؛

تغییر سیاست‌ها هم مانع کاهش سود نشد

گزارش عملکرد سه ماهه شرکت ریل‌سیر کوثر نشان از افزایش در حدود ۱۰ درصدی درآمد‌های حاصل از جابجایی مسافر در عملکرد سال جاری دارد.
کد خبر : ۱۹۴۱۹۹

تغییر سیاست‌ها هم مانع کاهش سود «حسیر» نشد

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، علیرغم آن که شرکت ریل‌سیر کوثر با تغییر سیاست‌های خود در ماه‌های انتهایی سال ۱۳۹۷ و سال مالی ۱۳۹۸، درآمد‌های خود را بر درآمد‌های حاصل از جابجایی مسافر متمرکز کرده، اما گزارش‌های منتشر شده عملکرد سه ماهه و نیز عملکرد ماهیانه این شرکت نشان از نتیجه‌بخش نبودن سیاست‌های جدید دارد.

تغییر سیاست‌ها هم مانع کاهش سود «حسیر» نشد

گزارش عملکرد سه ماهه شرکت ریل‌سیر کوثر نشان از افزایش در حدود ۱۰ درصدی درآمد‌های حاصل از جابجایی مسافر در عملکرد سال جاری دارد. با این حال افزایش محسوس هزینه‌های مالی و بیش از ۱۹.۸ میلیارد ریالی این شرکت در این دوره تا حدود زیادی موجب کاهش سود ناخالص ۳۵ میلیارد ریالی شده است.

تغییر سیاست‌ها هم مانع کاهش سود «حسیر» نشد

شرکت ریل‌سیر کوثر در عملکرد تیر ماه خود نیز با ثبت درآمدی ۵۲ میلیارد ریالی مجموع درآمد‌های ۴ ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۸ را به ۱۹۴ میلیارد ریال افزایش داد که با توجه به مجموع درآمد‌های ۵۳۹ میلیارد ریالی سال ۱۳۹۷ و همچنین افزایش هزینه‌های مالی این شرکت عملکردی مطلوب و امیدوار کننده محسوب نمی‌شود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
آیا سفته بازان و ناظران سازمان پاسخ می دهند؛

ادامه انتشار گزارش‌های مایوس کننده "حسیر"

سود ۵ میلیارد تومانی از شرکتی با ارزش ۵۷۲ میلیارد تومان؛

گزارشی مایوس‌کننده از "حسیر" روی ریل آمد!

ارسال نظر