بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
مدیرعامل بیمه معلم طی پیامی به مناسبت فراررسیدن روز خبرنگار به اصحاب رسانه تبریک گفت.
کد خبر : ۱۹۴۴۵۸
به گزارش بورس نیوز، مدیرعامل شرکت بیمه معلم به مناسبت روز خبرنگار به اصحاب رسانه تبریک گفت.
هر ساله با نزدیک شدن به ۱۷ مردادماه و سالگرد شهادت شهید صارمی، مسیر پرفراز و نشیب حرفه خبرنگاری در ذهن تداعی می‌شود، مسیری که حکایت از تلاش وافر، تعهد ستودنی و امانتداری دارد.

پر واضح است که جوامع بشری با وجود خبرنگاران خبره و آگاه، مسیر توسعه و پیشرفت را آسان‌تر طی می‌کنند چرا که این سفیران آگاهی و اطلاع رسانی به واسطه هویت شغلی خویش قادرند با نقد منصفانه به ایجاد شفافیت در جوامع کمک کنند شفافیتی که در نهایت به توسعه فردی و اجتماعی می‌انجامد.

 و، اما صحنه پیچیده اقتصاد نیز بی نیاز از حضور مداوم و نقادانه خبرنگاران نیست و در این میان بازار‌های مالی و از جمله صنعت بیمه به دلیل گره خوردن با زندگی اقشار مختلف جامعه از این امر مستثنی نخواهد بود.

خبرنگاران حرفه‌ای قادرند، بازار بیمه را رصد نموده و با تعهد و امانتداری، بیمه گران را در توسعه صنعت بیمه مدد رسانند.

 تردیدی نیست، در صورتی که خبرنگاران با شناسایی چالش‌های صنعت بیمه و ارایه راهکار‌های عملیاتی به کمک بیمه گران آیند، مسیر توسعه هموارتر خواهد شد.

 پیام تبریک مدیرعامل بیمه معلم به خبرنگاران و اصحاب رسانه
از سوی دیگر از آنجا که افزایش ضریب نفوذ بیمه طبق برنامه ششم توسعه بر صنعت بیمه تکلیف شده است در این راستا باید اذعان داشت که طی طریق بدون کمک رسانه‌های اثرگذار و خبررسانان حرفه‌ای و آگاه میسر نخواهد بود.

با وجود تنوع وسایل ارتباط جمعی و گسترش شبکه‌های اجتماعی و گوناگونی طیف رسانه‌ها در دنیای امروز، افزایش ضریب نفوذ بیمه و ترویج فرهنگ بیمه امری دور از دسترس نخواهد بود و در این میان نقش خبرنگاران به عنوان سفیران حرفه‌ای پر رنگ‌تر خواهد شد.

برای تحقق این امر تعامل سازنده روابط عمومی سازمان‌ها و نهاد‌های بیمه‌ای با خبرنگاران امری ضروری خواهد بود تا در سایه این تعامل تحول آفرین، طرحی نو ایجاد گردد و به ارتقا صنعت بیمه منتهی گردد.

 امید که صنعت بیمه کشور در سایه حضور حرفه‌ای خبرنگاران آگاه و امانتدار به شکوفایی و تحول دست یابد.

 محمدابراهیم تحسیری

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سندیکای بیمه‌گران، بهترین اهرم برای پایان دادن به نرخ شکنی در بیمه‌های آتش‌سوزی

سیل بیمه آتش‌سوزی مدیریت ریسک سندیکای بیمه‌گران

سیزدهمین عرضه اولیه امسال در فرابورس اتفاق افتاد؛

عرضه اولیه «ومعلم» در فرابورس

در شرکت بیمه معلم انجام شد؛

افزایش سرمایه 79درصدی نماد «ومعلم»

ارسال نظر